Slovenska policija je začela testirati nove barvne sheme, namenjene boljši vidnosti policijskih vozil.
Pet vozil različnih znamk (Škoda, Renault, VW, Dacia in Peugeot) so sicer na policiji oblikovali skupaj s podjetjem Kig in oblikovalcem (ob tem niso ne pojasnili, zakaj le z enim podjetjem, ne povedali, kateri oblikovalec), na žalost pa je že na prvi pogled jasno, da gre za zgrešen poskus. Namesto da bi uporabili uveljavljene in odlično vidne vzorce, ki jih v tujini uporabljajo že leta (med drugim tudi angleška in švedska policija, ta vzorec pa uvaja vse več policij po svetu) in katerih učinkovitost dokazujejo študije (predvsem polovični Battenburgov vzorec, lahko pa tudi polni), so obstoječim modrim nalepkam dodali le nekaj rumenih črt in tako izpustili priložnost, da resno preizkusijo uporabno fluorescentno rumeno barvo, ki jo je od letos dovoljeno uporabljati na policijskih vozilih.
Uradno pojasnilo policije sicer trdi, da so z novo obliko »dosegli velik napredek«, je pa seveda zanimivo, da so to zapisali, še preden se je testiranje sploh končalo. Je zmagovalni vzorec že vnaprej določen?
Seveda je prisoten tudi izgovor, da ni denarja, pa čeprav so sami povedali, da so nalepke na vozilih financirali uvozniki, ki so tudi posodili vozila. Torej je popolnoma vseeno, ali na avto dodajo dva kvadratna centimetra ali dva kvadratna metra folije – to vprašanje se pojavi šele, ko je treba analizirati tako rezultate vidnosti kot tudi morebiten dodatni strošek glede na prejšnjo grafično podobo.
Poleg tega niso niti z besedo razložili, kakšna bo sploh metodologija testiranja, kaj bodo merili, na kakšen način bodo rezultate ovrednotili. Le upamo lahko, da bo končna podoba bliže tistemu, kar je preizkušeno uporabno in koristno – zanimivo pa je, da policijska sindikata, ki bi jima morala biti varnost njunih članov na prvem mestu, še vedno nista povzdignila glasu.