Slovenske ceste so katastrofalne. Da bi to ugotovili, ne potrebujemo raziskav, je pa odlično, če te obstajajo, saj je tako mogoče to trditev podpreti tudi z njimi.
In raziskava, ki so jo naredili na AMZS, resnično dobro prikazuje, kako ignorantsko je obnašanje politike do cest, ki so med najpogostejšimi vzroki smrti državljanov te države in s tem povezane finančne izgube zanjo. Pa ne le to, ceste so v tako slabem stanju, da zaradi njih denar neposredno izgublja gospodarstvo (in posledično spet država). A tako kot vse vlade doslej se tudi nova s tem problemom očitno ne namerava ukvarjati. Predvolilne obljube sedanjega predsednika vlade so bile sicer lepe, a očitno jih je dal s figo v žepu, kajti še vedno se ni zgodilo nič, pa čeprav je predsednik vlade že skoraj tri mesece. Vlada in državna uprava, ki ne znata v nekaj tednih spremeniti predpisov oziroma zakonodaje toliko, da bi ceste dobile nazaj denar, ki so jim ga ukradli (in ga s tem ukradli državljanom) za vlaganje v železnice, je pač popolnoma nesposobna – in takšne je seveda ne potrebujemo. Mali birokratki, ki sedijo po ministrstvih (v tem primeru predvsem tistem za infrastrukturo) in gledajo v zrak, namesto da bi opravili koristno delo, se pač zavedajo, da ne predsednik vlade ne minister nimata jajc, da bi med njimi naredila red, znala predpisati za rešitev problema sprejemljive roke in poskrbeti, da tisti, ki se jih ne držijo, nehajo sesati davkoplačevalski sesek. Ne, ne vlade, ne ministra, ne birokratov državljani seveda ne zanimajo, zanimajo jih le njihovi stolčki.
P. S.: Za Direkcijo za ceste seveda velja enako, saj ne kaže niti najmanjše želje, da bi si priborila odvzeti denar. Očitno se tudi tam brigajo le za stolčke, ne za varnost državljanov.
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del