Še eno leto je za nami in gledano z avtomobilskega zornega kota, se po njem porajajo mešani občutki.
Avtomobilska prodaja v Sloveniji je namreč padla, in to krepko. Če odštejemo avtomobile, ki jih nekateri uvozniki registrirajo za dan ali dva in nato odjavijo in izvozijo, slovenski avtomobilski trg letos ocenjujejo na približno 40 tisoč prodanih vozil. Slabo? Če pogledamo zadnja leta, vsekakor, v primerjavi s trgi nekaterih drugih evropskih držav pa nam gre čisto dobro. Da se da, če znaš delati in si pripravljen v dobro prodajo tudi nekaj vložiti, dokazuje nekaj uvoznikov oziroma znamk, ki letos niso le padle precej manj od povprečja, nekatere sploh niso prodajno padle.
Za avtomobilske kupce je letošnje leto (spet in še bolj) pomenilo popuste pri cenah novih vozil. Dobro za tiste, ki ravno potrebujejo nov avtomobil, in slabo za tiste, ki morajo najprej prodati starega. Ampak to je že stalnica na našem trgu in kljub nekaterim drugačnim napovedim v letošnjem letu ni videti, da bi se prodajanje popustov namesto avtomobilov kaj kmalu končalo.
In kaj smo letos počeli pri Avto magazinu? Testnih avtomobilov je bilo kljub težkim razmeram za uvoznike več kot lani, 151 (lani 140). Bili smo na kar 119 mednarodnih predstavitvah, salonih in podobnih dogodkih, poleg tega pa še na okoli 70 domačih dogodkih. Seveda Avto magazin tudi letos sodeluje v izboru za Slovenski avto leta in seveda sta člana naše redakcije še vedno člana žirij za Evropski avto leta in Autobest.
Koliko kilometrov smo prevozili in preleteli, seveda že dolgo ne štejemo več, dni odsotnosti od doma prav tako ne. Da o 150 izmerjenih (zmogljivostno) in premerjenih (z metrom v rokah) avtomobilih niti ne pišem. Res je, naporno je, ampak se ne pritožujemo. Ljubezen do avtomobilov in pisanja o njih je pač premočna, da bi takšne 'neprijetnosti' sploh resno opazili. In ker je konec leta blizu: v imenu celotne redakcije vaše najbolj priljubljene avtomobilistične revije in spletne strani vam želim vse naj v letu 2013!
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del