Frankfurtski avtomobilski salon bo spet, kot vsako leto, postregel z lepim številom avtomobilskih novosti.
Do zdaj smo jih našteli več kot 60 in jim v tej številki Avto magazina tudi posvetili lep del vsebine. Ne le da vam jih razkrivamo, nekatere med njimi, na primer Peugeota 308, smo tudi že prvič preizkusili. Nekaj novosti pa boste našli tudi v vsebini revije, natančneje v tehničnih podatkih testnih avtomobilov. Tam smo spremenili način zapisovanja cen in navajanja porabe.
Do zdaj smo namreč objavljali ceno osnovnega modela s preizkušenim motorjem po uradnem ceniku in ceno testnega modela po ceniku. A glede na to, da je mogoče ogromno število modelov in različic na trgu kupiti po akcijskih cenah, z rednimi popusti in podobno, smo se temu prilagodili.
Zdaj navajamo uradno ceno najosnovnejše različice posamičnega modela (z osnovnim motorjem in opremo) z upoštevanimi uradnimi popusti in akcijami ter ceno testnega avtomobila brez omenjenih popustov in z njimi. Tako boste lažje prepoznali, kam se cenovno uvršča posamezen model glede na konkurenco in kam testirana različica – hkrati pa bo jasno tudi, kje je treba paziti, da kupite takrat, ko so v igri akcijske ponudbe, in kje ne. Seveda bo končna cena še vedno odvisna od vas, saj se je poleg uradnih, v cenikih navedenih popustov in akcij (skoraj) vedno mogoče pogajati še za kakšno ugodnost.
Druga novost zadeva porabo. Poleg porabe na testu, ki je povprečna poraba testnega avtomobila v celotnem trajanju testa, bomo odslej navajali še porabo na našem normnem krogu, ki smo ga posodobili, da je čim bolj podoben povprečni uporabi vozila. Dolg je skoraj točno 100 kilometrov, na njem pa je najti tako avtoceste kot hitre ceste pa regionalke in mestno vožnjo v vseh mogočih različicah – od hitrih vpadnic do con z omejitvijo 30 kilometrov na uro. Seveda na normnem krogu vozimo natanko po omejitvah, slog vožnje pa bi najlažje opisali kot zmerno varčen. Zaradi te novosti bodo podatki o porabi testnih avtomobilov še lažje primerljivi.