Dušan Lukič: Pariz, predstavitve in najboljši

5. 10. 2014
Deli
Dušan Lukič: Pariz, predstavitve in najboljši

Medtem ko je aktualna tiskana številka Avto magazina prišla v kioske (in v nabiralnike naročnikov), je bila večina naše redakcije v Parizu.

Letos se je ritem izhajanja naše in vaše revije malce nerodno pokril z datumom novinarskih dni na pariškem avtomobilskem salonu. Ravno takrat, ko so na razstavnih prostorih razkrivali novosti in na tiskovnih konferencah obelodanjali svoje tehnično ozadje in marketinške trike, je bila revija že v kiosku. V tisk smo jo morali oddati natanko tri dni pred začetkom salona. Zato tokrat ne pišemo o povsem vseh novostih, temveč o najpomembnejših, o katerih v Avto magazinu v mesecih pred salonom nismo pisali na dolgo in široko. Nekatere novosti smo namreč že natančno predstavili, od prenovljenega Touarega (v tej številki) do čisto novega Volva XC90 (v prejšnji).

Čisto vse, kar se bo v Parizu dogajalo, bomo obdelali v naslednji številki, tako ali tako pa bomo v večino novosti, od Audija A6 prek Forda Mondea pa vse do Renaultovega Eolaba, Oplove nove Corse, novega Passata in nove Škode Fabie (in seveda še kup drugih), sedli že v mesecu po pariškem avtomobilskem salonu. Oktober bo naporen, tudi zato, ker bo Sebastjan, naš član žirije za Evropski avto leta, lep kos meseca preživel na Danskem, na Tannistestu, kjer bo lahko preizkusil kopico novosti, ki bodo na ceste zapeljale tudi šele naslednje leto, in tudi zato, ker smo se, kot boste opazili, po enoletnem premoru spet lotili naše velike raziskave in izbora Najboljši avtomobili. Več kot desetletje zgodovine tega izbora, ki ves čas poteka v več kot desetih evropskih državah, nam daje pregled nad tem, kako avtomobilske znamke in njihove izdelke ocenjujete naši bralci in obiskovalci spletnih strani. Vesel in hvaležen bom, če nam boste z nekaj minutami časa, da izpolnite tiskano (ali od konca meseca še spletno) glasovnico, ponovno priskočili na pomoč.

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del