Kolumna Dušan Lukič: Najboljši

11. 2. 2011
Deli
Dušan Lukič

Leto je naokoli in v tej številki Avto magazina spet lahko preberete vse o rezultatih naše akcije Najboljši avtomobili.

Tokrat smo jo izvedli že trinajstič, prvič pa lahko rečemo, da je bolj kot ne digitalna. Doslej je namreč vse skupaj slonelo na glasovnicah, ki so bile pripete v revijo in ki so jih poštarji dnevno dostavljali v redakcijo. Blizu tri tisoč ste jih poslali v najboljših časih. Letos jih je prišlo le dvesto, vsi drugi glasovi pa so pripeli prek spletnega vprašalnika.

Povezavo nanj smo objavili le na Avtomagazinovih spletnih straneh. Takšne so namreč zahteve, saj gre za vseevropsko akcijo. Že približno dve leti se z Nemci, ki so na čelu vsega, skupaj borimo, da bi akcijo razširili. Da bi glasovali tudi obiskovalci Playboyeve in Connectove spletne strani, da bi glasovale tudi cosmo bejbe in ljubiteljice mode, ki prebirajo Elle. Tako bi zajeli širši krog ljudi, hkrati pa akciji ne bi odvzeli prav nič – računalniki si znajo namreč zlahka zapomniti, ali je glasovalec prišel z Avtomagazinove ali s Cosmopolitanove spletne strani. Morda pa nam uspe prihodnje leto, saj se bodo morali tudi naši nemški kolegi prej ali slej preseliti v digitalno dobo.

Sicer pa: rezultate raziskave in zmagovalce kategorij najdete na strani 28. Glavna ugotovitev: Slovenci imamo radi 'premium' znamke, le ena nespretna poteza pa lahko ugled znamke popolnoma poruši – zlasti če se nate spravi senzacionalistična TV (po možnosti takšna, pri kateri je znamka sicer vrgla stran svoj celoten oglaševalski proračun). Upajmo, da so se zdaj pri Toyoti vendarle naučili, kako se (oglaševanja in stikov z javnostjo) ne dela. V nasprotnem se jim slabo piše.

Dušan Lukič, odgovorni urednik
dusan.lukic@adriamedia.si