Handžov, Vendžov, Fudžov, Sjamen, Šantov, Šendžen so imena mest, ki nam ne pomenijo prav veliko. Mogoče le Šendžen? Letošnje prizorišče univerzijade je najbolj razvijajoče se mesto v istoimenski prosti gospodarski coni severno od Hongkonga.
Kakšna je torej država z največ prebivalci na svetu? Milijarda in tristo milijonov ljudi živi po zadnjih podatkih v že skoraj največji gospodarski velesili zemeljske oble. Peking, Šanghaj ali Tjandžin so mega velemesta s po več kot 25 milijoni ljudi! Nepregledna, z energijo gospodarstva, ki se je ne da izmeriti z običajnimi merili, a z močjo, za katero sploh ni mogoče reči, kam bo segla.
Za Evropejce je razen pri vsakodnevnem (bolj ali manj zavednem) srečevanju s kitajskimi izdelki še najbolj nazoren podatek, da bo kitajski avtomobilski trg vsak čas prehitel zahodnoevropskega in v letu ali dveh tudi ameriškega.
Na kitajskem trgu zdaj prvo mesto zaseda nemški Volkswagen. Volkswagnova taktika je v negovanju številnih avtomobilskih znamk in tudi na kitajskem trgu je tako. Celo več, vodilni evropski avtomobilski koncern je povezan kar z dvema kitajskima konglomeratoma, s katerima je ustanovil že številna skupna podjetja za izdelavo avtomobilov. Medtem ko izdelke z Volkswagnovim zaščitnim znakom izdelujejo tako v kooperaciji s SAIC (Shanghai Automotive Industry Corporation) kot s (šendženskim) FAW, pa najhitreje napredujoča premijska blagovna znamka, Audi, sodeluje le z zadnjim.
A že zdaj pri Audiju za Kitajsko trdijo, da je to njihov drugi domači trg. No, takšna oznaka je pravzaprav le koncesija nemškemu trgu, saj je Audi v zadnjih letih na Kitajskem tako razvil svojo prodajo, da je to zanje že najpomembnejši in največji trg. Letos so na svojem domačem, torej nemškem trgu, v devetih mesecih prodali okoli 185.000 avtomobilov, na kitajskem pa že 223.600. Nemčija in Kitajska skupaj Audiju prineseta kar 42-odstotni delež celotne prodaje. Kitajski trg se je v nekaj zadnjih letih res razvijal z eksplozivno silo, od leta 2008 vsako leto za tri milijone avtomobilov (več torej, kot na leto prodajo avtomobilov v Nemčiji).
Avtomobilska industrija (ne le evropska) tako že zaradi gospodarskih kazalcev Kitajske stavi na nadaljnji razvoj, v prid česar govorita rast prihodkov na prebivalca po posameznih kitajskih mestih in z njo povezana kupna moč po posameznih kitajskih velemestih. Že zdaj je v rokah prebivalcev Kitajske okoli 900 milijonov mobilnih telefonov. Avtomobilov sicer nikoli ne bo toliko, a da bo trg tam neverjeten, vedo zdaj že vsi.