Startno listo prvega letošnjega relija za državno prvenstvo je bilo celo veselje pogledati. Dva dirkalnika razreda R5 (Peugeot 208 in Hyundai i20), ki se jima bodo od naslednje dirke pridružili še Polo skupine RN4 Darka Peljhana, kmalu tudi Ford Fiesta Mitje Klemenčiča ter seveda vsi gostujoči dirkači z dirkalniki tega razreda (ki jih bo nekaj tudi na naslednjih dirkah). Tu je še cela četa dirkalnikov razreda R2, v katerem se obeta še trši boj kot za vrh skupne razvrstitve.
Več o tem po prvem reliju prvenstva pišemo v športnem delu revije, najbolj pa razveseli dejstvo, da so se slovenski uvozniki spet odločili podpirati dirkanje. Hyundaia in Opla ne smemo izpustiti, ko govorimo o znamkah, ki prepoznajo reli kot (v Sloveniji kar tradicionalno) odličen način dirkaške promocije, in vse do letos je mednje spadal tudi Peugeot, ki pa je, tako je vsaj videti, letos svoj vložek (na žalost) zmanjšal.
A upajmo, da ne bodo pozabili na dejstvo, da je dirkanje le del paketa, ki zagotavlja promocijske rezultate. O tem, da dirkajo in zmagujejo, bodo morali (tako uvozniki kot dirkaška moštva, ki so jih podprli) obvestiti tudi javnost in za projekt nameniti ustrezen del sredstev. Težko se je namreč zanašati na to, da bodo mediji (z izjemo revije, ki jo berete, in še kakega posamičnega truda) resno pokrivali prvenstvo, in težko se je zanašati tudi na to, da bodo vsi organizatorji tako profesionalni, kot so bili organizatorji prve dirke, ki so poskrbeli za televizijsko pokritost dirke.
Da je mogoče s primernim vložkom v komunikacije (tako PR kot marketing) narediti ogromno, so pred leti dokazali pri Škodi, kjer so Fabii z dvema dirkaškima sezonama v Sloveniji postavili tako trdne temelje, da so njene bolj športne različice še zdaj priljubljene.
Zakaj je to najbolj pomembno? Zato, da bodo uvozniki, ki financirajo dirkaške projekte, od njih res kaj imeli – kaj merljivega in kaj, kar bo vložke upravičilo. Le tako lahko namreč pričakujemo, da bodo v športu tudi ostali in da bodo vanj zaradi tega vstopili še njihovi konkurenti.