Manj kot 5.500 let po tem, ko se je zavrtelo prvo kolo, 6. januarja 1967, je iz Delove tiskarne prišla na svet prva številka prve jugoslovanske revije o avtomobilizmu in vsem drugem, kar paše zraven. Črno-beli 'Avto' je kmalu dobil barve, že leta 1976 se je razvil v 'Avto magazin' in do danes je ostal prvi in najboljši!
Tudi sam sem del te uspešne zgodbe, verjeli ali ne, celih 26 let! Začel sem pod taktirko urednika športa Dušana Petroviča s prispevkom s krožno hitrostne dirke v Kraljevu 1990. Urednikovali so mi tudi Martin Česenj, Mitja Gustinčič, Boštjan Jevšek, celo Miran Ališič (kot urednik športa). Z revijo sem preživel tudi hude čase: ukinitev srbsko-hrvaške izdaje, neuspešen poskus na bosanskem trgu, negotovosti lastniških sprememb ... A skozi vso to burno zgodovino je Avto magazinu uspelo ohraniti ugled, kakovost vsebin in kredibilnost, ki jo uživa tudi v današnjih viralnih in 'postmodernih' časih.
Seveda, moja zgodba z Avto magazinom se je začela še veliko prej. Takrat, ko sem v zgodnjih otroških letih našel zaklad, shranjen v garderobni omari – zbirko Avto magazinov (od prve številke) ki jo je ljubosumno čuval moj oče Miki. Prebral sem prav vsako črko (tudi večkrat)! Martin Česenj, Tom Pleterski, Andrej Sedej in drugi 'novinarski bogovi' so me naučili, kako 'dodajati' in 'odvzemati' plin v ovinkih, da imajo sodobni motorji odmično gred v glavi, kako je zadnja toga prema za nič, kako je treba uporabljati varnostni pas, kako je radialna guma boljša od diagonalne ... Odraščal sem z njimi in tudi del njihove krivde je, da sem to, kar sem!
Že od samega začetka, razumljivo, me je najbolj zanimal šport. Avto magazin je izčrpno spremljal vse avto in moto dogodke, predvsem nacionalne, veliko tudi mednarodnih. Morda se vam zdi neverjetno, a skorajda edini vir informacij o formuli 1, svetovnem reliju in MotoGP-ju je bil – Avto magazin!
Vsakih 14 dni sem težko čakal na novo kolumno Dagmarja Šustra 'Brez radarja', ki sem jo z navdušenjem prebiral. V njej je Šuster brez dlake na jeziku, ko je bilo treba, obračunaval z veljaki takratnega jugoslovanskega avto športa – približno tako kot mi danes, seveda, ko je to treba, obračunavamo z njim.
Skratka, nič posebno novega v zadnjih 50 letih! Revija živi svoje življenje, vsi, ki smo bili in smo del te zgodbe, smo lahko ponosni, da bo nekdo nekje na nekem porumenelem papirju (ali v brskalniku) prebral naše ime kot delček zgodovine tudi čez 50 let. On, Avto magazin, bo tudi takrat ostal mlad, lep in moderen.