Vladimir Stankovič: Prokarting, sezona 2017. Zmogljivejši kartingi pod Krvavcem!

20. 2. 2017
Vladimir Stankovič: Prokarting, sezona 2017. Zmogljivejši kartingi pod Krvavcem!

Selitev Prokartinga iz Ljubljane na Brnik se je izkazala za zadetek v polno! Nič čudnega, saj je Brnik predmestje Ljubljane, 18 tisoč kvadratnih metrov asfaltne površine pa zadostje za uresničitev vseh fantazij o popolni karting progi. Ta mora vsebovati vse izzive: počasne kombinacije ovinkov, zahtevna zaviranja, dolge in hitre ovinke ...

Temu idealu smo se zelo približali že lani, v letošnji sezoni, ki se bo začela čez približno mesec in pol, pa bomo nadaljevali z 'brušenjem diamanta'. V sezoni 2017 na Prokartingu bo smetana na torti nova karting flota. Popolnoma novi kartingi prestižnega nemškega prizvajalca RIMO so že na poti v Slovenijo in vsem dirkaškim navdušencem bodo zagotovili še bolj popolno dirkalno doživetje. Seveda, odločili smo se za različico z najmočnejšimi motorji (390 kubičnih centimetrov, 13 konjskih moči), že tehnična zasnova kartingov se močno spogleduje z dirkalnimi sorodniki. Tudi lažji so (približno 30 kilogramov), imajo unikatni dvokrožni hidravlični zavorni sistem, reduciran prenos moči, boljšo razporeditev teže in, nenazadnje, izdelani so z nemško natančnostjo. Prava poslastica!

Na Prokartingu ostajamo zvesti osnovnim načelom, ki smo jih izpolnjevali v preteklih štirih letih. Ob nadpovprečno visokih varnostnih standardih bomo še naprej vsem našim 'dirkačem' ponujali možnost, da spoznajo skrivnosti dirkalne in varne vožnje, ki jim bodo omogočile še večji užitek v vožnji in še boljšo zabavo.

RIMO karting sem preizkusil na Michael Schumacher Kartbahnu v Kerpnu. Čeprav ga je poganjal manj zmogljiv, 270-kubični motor, sem bil navdušen nad voznimi lastnostmi, še zlasti pa z občutno boljšim pospeševanjem iz počasnih ovinkov, ki ga zagotavlja zgoraj omenjeni prenos moči z reduktorjem. Dvokrožni zavorni sistem dovoljuje poznejše zaviranje brez prezgodnjega blokiranja zadnjih koles. Zaradi kompaktnosti kartinga in bolj togega okvirja je lega v hitrih ovinkih boljša, premagovanje počasnih ovinkov pa je lahko nekoliko bolj agresivno (lažje 'dvigne notranjo taco').

Znano je, kdo so letošnji dobitniki Nobelove nagrade za kemijo

Prav vseh skrivnosti vam ne bom razkril – preizkusiti je treba! Na Prokartingu bomo poskrbeli tudi za nekaj izboljšanj infrastrukture in za še bolj prijazno vzdušje.

Poznavalcem bom namignil le to: zunanji zaslon za prikazovanje časov kroga!

Torej: 1. april 2017 na Prokartingu ne bo dan za hece! Dirkanje se začne pod Krvavcem!