Uvodnik: Slovo ikone?

Letos je bilo dela preprosto preveč in ženevski avtomobilski salon sem moral izpustiti, zato sem najzanimivejše novosti opazoval le na fotografijah in v videu naše ekipe.

11. 3. 2011

Alfa 4C, Ferrari FF, Jaguarjev XKR-S, Bentley Continental Supersports ISR, Maserati GranTurismo MC Stradale, Lambo Aventador, Toyota FT-86 II, Aston Martin Virage, Porsche Cayman R, Pagani Huayra ... Bera avtomobilov, ob katerih se cedijo sline, je velika. Očitno so se kupci, ki si jih lahko privoščijo, prebudili in začeli porabljati svoja manjša in večja bogastva.


A po drugi strani bomo, tako se je vsaj razvedelo na salonu, ostali brez ene od avtomobilističnih ikon. Gayu Eusegi, Mitsubishijev produktni direktor, je v pogovoru za angleško revijo Autocar povedal, da se legendarni Evo poslavlja. Trenutna generacija bo zadnja generacija športnega Mitsubishija, saj se bo znamka posvetila predvsem električnim in hibridnim vozilom, športni Evo pa se v te načrte ne poda. »Spremenili smo politiko, zdaj je poudarek na električnih vozilih in ekologiji,« je povedal Eusegi in tudi zanikal, da bi Evo morda lahko preživel kot hibrid.


»Morda bomo nekoč dirkali le z električnimi vozili in morda bo takrat čas, da se vrnemo v ta segment,« pravi Eusegi. Ali po domače: ikona se poslavlja – in potem se hitro pojavi vprašanje, ali bo recimo Subaru, ki je s svojo Imprezo STI že dolga leta edini tekmec Evu, sploh še imel motiv, da še naprej razvija in prodaja Imprezo STI. Se bo zaradi odhoda Eva poslovila tudi ta?