SPTA – Nil Motorsport

10. 4. 2008
Deli
Vladimir Stankovič

Pred kratkim sem bil v vlogi novinarja priča zgodovinskemu podpisu pogodbe, ki napoveduje svetlo prihodnost domačemu krožnemu hitrostnemu prvenstvu!

Za isto mizo sta se usedla in si segla v roke Klemen Štular, direktor podjetja Nil, in Darko Dubarič, predsednik AK Lamko ter dolgoletni organizator vseh slovenskih krožnih dirk.

Da gre zares za zgodovinsko dejanje, potrjuje dejstvo, da je prvič v zgodovini slovenskega avtomobilskega športa, pa tudi jugoslovanskega, če me spomin ne vara, ena izmed panog državnega prvenstva dobila generalnega sponzorja!

Kako pomembna je ta pridobitev za splošni razvoj avtomobilskega športa v Sloveniji ter kako težko je pridobiti poslovnega partnerja, ki se bo lotil tako velikega projekta, se zavedamo vsi, ki smo povezani z dirkanjem, še najbolj pa Dubarič, ki je (po mojem globokem prepričanju) vsa ta leta vztrajal le zahvaljujoč neozdravljivemu entuziazmu in brezmejni ljubezni do tega športa.

Sadovi dolgoletnega dela so dozoreli in prihajajoča sezona bo, vsaj tako kaže, prinesla popolnoma novo podobo slovenskega prvenstva turnih avtomobilov.

Ravno tako je ena izmed pomembnih prelomnic tudi to, da je Dubariču uspelo v avtomobilsko dirkanje privabiti velikansko in zelo pomembno podjetje s področja, ki ni v neposredni povezavi z avtomobilizmom. Dejavnost Nila, d. o. o., je povezovanje računalniških sistemov in omrežij v celovite informacijske infrastrukture – njihova odločitev, da svojo javno podobo in medijsko prepoznavnost gradijo prek SPTA, ki ni iz trte izvita in temelji na skrbnih analizah ciljnih skupin ter dosega vse oblike promocije, pa nazorno dokazuje, da tudi naš šport postaja vedno pomembnejši partner slovenskega gospodarstva.

Seznam zgodovinskih oziroma prelomnih pridobitev, ki jih do zdaj nismo poznali v domači ‘dirkariji’, za zdaj zaključuje nagradni sklad, težak 10.900 evrov.

Dubarič zatrjuje, da je to žele začetek, ogrevalni krog, ki bo pripeljal do bolj kakovostnega, bolj atraktivnega in medijsko bolj opaznega krožnega prvenstva – do prvenstva, ki v Sloveniji potrebuje še domovanje, večnamenski športni objekt!

Prepričan sem, da bo Daretu tudi to uspelo, močno pa upam, da v teh velikih in pomembnih projektih ne bomo dirkači s svojimi ozkimi interesi, amaterstvom in nedisciplino moteč dejavnik, ki je bil že prevečkrat ena izmed glavnih ovir za dolgoročni razvoj avtomobilskega športa.

Vladimir Stankovič DD (dirkačev dnevnik)

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del