Zdi se, da se je avtomobilski industriji dokončno odprlo. Vsaj tak občutek smo dobili na ženevskem avtomobilskem salonu, pa tudi na ljubljanskem ni bilo nič drugače.
Ljudje so očitno spet pripravljeni odvezati svoje mošnjičke, na plan potegniti nogavice ali izprazniti bančne račune. A tega brez koraka naprej v avtomobilski industriji pač ne bi storili.
Če se vrnemo v Ženevo ... Za svojo usmeritev v drugačno avtomobilsko prihodnost je že dan pred uradnim odprtjem salona veliko priznanje prejel Peugeot, ko je model 3008 postal evropski avto leta. Z moje strani povsem upravičeno, saj sem zanj navsezadnje glasoval tudi sam. Marsikoga je zanimalo, zakaj? Ne, zaradi oblike zagotovo ne, saj se mi ta zdi še najmanj superiorna. Že od prvega trenutka v tem avtomobilu pa me navdušuje predvsem njegova notranjost. In misel na to, da so pri Peugeotu znali prisluhniti kupcem pa tudi novinarjem in upoštevati pripombe.
Zakaj sem tudi sam glasoval za Peugeota 3008?
Trenutna notranja ureditev je v primerjavi s prejšnjo namreč ogromen korak naprej. Če je bilo v prejšnji potrebnega obilo prilagajanja, da je voznik sedel dobro, hkrati pa vsaj solidno videl merilnike, je zdaj to povsem enostavno. Prvič je merilnike v celoti zamenjal digitalni zaslon, drugič pa so malce priredili postavitev volanskega obroča in ga v prid boljši vidljivosti odrezali na zgornjem in spodnjem delu. Tako se zdaj brez težav vidi na zaslon, hkrati si voznik lahko nastavi položaj za vožnjo tako, kot si želi. Če k temu dodam še povsem spodobno (nikakor ne najboljšo) vožnjo, pri kateri se pravzaprav ne moremo nad ničimer zmrdovati, pa sodobne motorje in navsezadnje dobre menjalnike, predvsem samodejnega, je zmaga Peugeota 3008 vsaj zame upravičena.
Dobra energija se prenese tudi na izdelek
A na lovorikah peugeotovci ne bodo mogli spati. Že dan pozneje se je namreč izkazalo, da so se prebudili tudi tekmeci. V večini primerov so pripravili sveže ideje in zamisli, številne smo v obliki novih avtomobilov nato že videli na salonu. Pri tem je velik vtis vsaj name naredil Luca de Meo, Italijan, ki zdaj vodi španski Seat. Med pogovorom, ko si je vzel čas za nas, člane žirije za izbor evropskega avta leta, smo izvedeli marsikaj. Predvsem pa je navdušil z energijo, ki jo je kazal.
Le slab mesec pozneje pa smo na prvi testni vožnji nove Ibize ugotovili, da je energijo, ki jo je izžareval veliki šef, v celoti prenesel tudi na ostale ljudi v podjetju. Prav vsak, s katerim smo se v dveh dneh družili, je izžareval dobro voljo, optimizem in velika pričakovanja. Ta navsezadnje lahko imajo, saj se je Ibiza izkazala za odličen avto. S tem se je takoj začelo delo za nas žirante, saj je že zdaj jasno, da bo imela Ibiza pomembno vlogo pri izboru evropskega avtomobila leta 2018. A če gledamo v prihodnost, nikakor ne morem mimo dveh novosti.
Ljudje so navdušeni nad Alfo!
Alfa Romeo Stelvio in Mazda CX-5. Slednja se predstavlja v novi luči, temeljito prenovljena in izboljšana. A vseeno ne more skriti japonskega porekla. S čimer pa, jasno, nima težav italijanska Alfa. Stelvio navdušuje, pa ne zgolj na slikah, temveč tudi v resničnem življenju. Sam sem bil presenečen nad odlično vožnjo, še bolj pa so me presenetili pozitivni odzivi, tudi slovenskih ljubiteljev avtomobilizma, ki so Stelvia videli na ljubljanskem avtomobilskem salonu.
Ni kaj, očitno se obetajo dobri časi tudi za Alfo Romeo, in tega smo kupci avtomobilov lahko le veseli. Posledično se bo konkurenca zgolj zaostrila in največ bo iz tega boja zagotovo odnesel kupec. Lahko bi rekli končno!
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del