Alfa 4C ni ravno avtomobil, ki bi ga vsakdo hotel postaviti pred vrata bloka, v katerem stanuje.
A drugače je, če imate doma dovolj veliko garažo in si lahko privoščite več kot le en avtomobil. Seveda tam, kjer kraljujejo znamke, kot so Audi, BMW, Jaguar ali Mercedes-Benz. Mito in Giulietta, torej druga dva iz ponudbe Alfa Romea, sta sicer povsem dobra avtomobila, a večini morebitnih kupcev se pač ne zdita premijska. Pravzaprav le v eni državi Alfa Romeo še vedno velja za premijsko znamko, Italiji seveda.
Šef Fiata, Sergio Marchionne, pa se je vseeno trdno odločil, da bo Alfo spet spravil med premijske znamke. Zakaj se je pri tem odločil, da vrnitev odpisane začne prav s tako butičnim avtomobilom, kot je 4C? Najbrž prav zaradi tega, ker si pri tem avtomobilu lahko privoščijo, da bo število izdelanih majhno, torej za Alfo 4C ne bo treba iskati kupcev, saj bodo prihajali sami.
Drugo je, kako bo prav s 4C dvignil ugled Alfa Romea na oni strani Atlantika, kjer naj bi imel prav ta pomembno vlogo pri vračanju kupcev k Alfinim trgovcem. No, pa se tudi tu takoj pojavi naslednje vprašanje. V ZDA za zdaj ni trgovcev, ki bi prodajali Alfe (ker so se iz ZDA Italijani že zdavnaj poslovili). Tako se tudi največji navdušenci nimajo kam obrniti, da bi naročili svojo Alfo 4C. Zadnja različica o tem, kako se je Marchionne odločil, da bo prodajal 4C, je ta, da jih bodo v prodajo dobili kar prodajalci Maseratija.
Fiatovim trgovcem si najbrž nove italijanske znamke sploh ne upajo ponuditi, ker so že dovolj razočarani s slabo prodajo dveh modelov 500, običajnega in kragujevškega L.
Najpomembnejši razlog za te skrivalnice in pravzaprav čudne odločitve, ki se hitro spreminjajo, je v denarju. Fiat se trudi odkupiti manjšinski delež Chryslerja, ki je še v lasti sindikalnega zdravstveno-zavarovalnega sklada (Chryslerjevih sedanjih in nekdanjih zaposlenih). Tega pa najbrž Marchionne ne bo mogel dobiti po pričakovani ceni, saj Američani hočejo precej več (v milijardah dolarjev, seveda).
Tako tudi Fiat ne more osvoboditi primernega kapitala, s katerim bi financiral konstruiranje novih Alf. Prototipe velike Giulie in novega SUV pa že lahko srečate na preizkusni stezi v Baloccu ali v njeni okolici – na videz sta kar zanimiva!
Tako vse okoli ponovnega rojstva znamke Alfa Romeo ostaja združeno v dveh besedah iz naslova: navdušenje nad novostmi je lahko veliko, a dvomi o tem, ali bo Marchionneju uspelo in ali res kar vsi alfisti ne bodo izgubili potrpljenja, so precejšnji.