Tomaž Porekar: Pariški poudarki

15. 10. 2012
Deli
Tomaž Porekar: Pariški poudarki

Kaj prinaša (oz je prinesel) letošnji jesenski zbor avtomobilskih novosti? V kriznih časih je kakršnakoli napoved sicer vredna pozornosti, a verjetnost, da se bo uresničila, ni prav velika.

 

Seveda pa je bil Pariz primeren kraj, da se avtomobilska industrija (predvsem evropska) poskuša umestiti v težavne čase, ki so že tu in za katere ni jasno, kdaj se bodo izboljšali (bolje ne bo?). Prav način, kako se posamezne znamke odzivajo na krizne čase, nam morebiti tudi lahko govori o tem.

Na razstavišču pri versajskih vratih smo lahko opazili dva načina nastopanja, pripravljena posebej za dva novinarska dneva pariškega salona.

Prvi je bil klasičen, ki so ga razstavljavci lahko nadaljevali tudi kasneje v dneh, ko so
se v razstavne dvorane vsule francoske množice: pripraviti čim več različnih novosti. Te so lahko segale od povsem novih modelov do le majhnih in skorajda povsem neopaznih lepotnih popravkov – samo da je lahko na avtomobilu napis 'novost'. Drugega so ubrali pri Renaultu in Volkswagnu, pa tudi nekaj manjših tekmecih.

Renault je na svoj razstavni prostor postavil kar 21 primerkov Clia! Eden od njih je bil tudi dodatna karoserijska različica Grandtour, eden pa še bolj športen RS. Vsi drugi pa so jasno sporočali: velja le Clio. Res so ob Cliu stali še trije primerki novega Zoeja (ki bo na francoskem trgu približno mesec dni kasneje) ter dva primerka električnega štiricikla Twizyja. Clio se bo Renaultu
in Franciji 'dogajal' zdaj ves oktober, saj ga bodo začeli prodajati vsak čas.

Podobno je z Golfom. S skupaj 13 primerki različnih Golfov je na Volkswagnovem razstavnem prostoru stal le še Phaeton (označen za študijo). Golf je pač Volkswagen, a tudi obratno je lahko. Tudi za Volkswagen je jasno, da bo sedanji uspeh mogoče nadaljevati le, če se bo tudi novi Golf dobro prijel v javnosti in seveda pri kupcih.

Enakih misli so bili tudi pripravljavci razstavnega prostora pri Oplu. Kaj prodajne novosti, kot sta Mokka ali prenovljena Astra, tu je Adam! Kar štirinajstkrat. Pravzaprav sta bila Opel in Volkswagen izenačena, kajti en Oplov Adam ni bil pravi, po stropu njihovega razstavnega prostora bi takšen zelo težko vozil ...

Z devetimi Rapidi se je prejšnji trojici približala še Škoda, ki – vsaj na novinarskih dnevnih – na razstavnem prostoru ni imela drugih modelov.

Tem štirim je zagotovo uspelo povečati sporočilno vrednost nastopa na pariškem salonu. Pri drugih znamkah in njihovih novostih pa se bo treba še bolj zatopiti v podrobnosti.

 

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere