Nogometni ali košarkaški prestopni rok je nekaj povsem običajnega in tudi čas je določen.
Na vodilnih mestih v avtomobilski industriji so zadeve drugačne, a pravih zvezdniških prestopov tudi ni malo. Le da stvari potekajo malo drugače.
Poglejmo na primer, kako si je vodilno mesto pri PSA pridobil Carlos Tavares. Lani poleti je odmeval Tavaresov intervju, v katerem je dejal, da si želi, da bi lahko vodil veliko avtomobilsko družbo, na primer General Motors ali Ford. Čeprav je res, da si vodilni v neki družbi do zdaj niso tako iskali novih služb, je bilo po drugi strani res, da takšnega govoričenja ne bi prenesel noben šef. Tako je prvega izvršnika Renaulta lani poleti šef šefov Carlos Ghosn brez milosti vrgel na cesto. Ne bomo izvedeli, ali je Tavares tedaj že imel obljubljeno mesto pri PSA, a dejstvo je, da mu službe v avtomobilski industriji ni bilo treba dolgo iskati. Morda bomo kdaj v prihodnosti tudi izvedeli, ali je tako Tavares prišel do krajšega odpovednega roka!
Vsekakor dolgega bo moral odslužiti drugi zvezdnik letošnjega pomladnega prestopnega roka v avtomobilski industriji. Andreas Reschler, še do januarja šef izdelave avtomobilov pri Daimlerju, bo moral na začetek dela pri novem delodajalcu, Volkswagnu, čakati kar do aprila prihodnje leto (2015)!
Zanimiv je tudi povratek odpisanega šefa konstrukcijskega oddelka pri korejskem Hyundaiu. Kvon Moon-sik je moral decembra lani odstopiti zaradi težav s kakovostjo avtomobilov, posledica česar so bile množične napake in klicanje lastnikov skoraj novih avtomobilov v servise. Toda Čung Mong-koo, sin ustanovitelja Hyundaia in prvi mož podjetja, je, kot kaže, precej vzkipljiv, a eden tistih, ki svoje napake včasih celo prizna. Tako je zdaj Kvon spet na svojem starem mestu ...
Za naslednjo nenavadnost na vrtiljaku vodstvenih funkcij so poskrbeli pri Toyoti. Dosedanji šef oblikovanja pri Toyoti Tokuo Fukuiči je zdaj glavni direktor znamke Lexus.
Zanimivo zbirko vodilnih mest pri različnih znamkah ima tudi novi šef Generalmotorsove avstralske znamke, Holdna. Gerassimo Dorizas je bil še do pred kratkim šef Volkswagna v Indiji. Začel je sicer pri Nixdorfu, nadaljeval pri Toyoti, Mercedes-Benzu in Alfa Romeu, nato pa postal celo šef evropskega Hyundaia. Od tam je odšel k Volkswagnu v japonsko podružnico nemškega koncerna, kasneje pa v Indijo.
Pa še to: novi šef Vauxhalla (Opla v Veliki Britaniji) bo postal Tim Tozer, ki je bil prej zaposlen pri nizozemskem avtomobilskem trgovcu Autobinck, pred tem pa je bil tudi šef evropskega Mitsubishija.
Prestopi so torej kar zanimivi, le da pri njih teže izvemo, koliko gospodarje stanejo nove moči ...
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del