Od avtomobilske znamke s težavami do takšne, ki je uspešna, se zdi, da je lahko zgolj nekaj korakov. To zagotovo potrjuje Peugeot.
Še ob predstavitvi njihovega 208, s katerim so se spet resneje pojavili na nakupovalnih spiskih marsikaterega evropskega kupca, so bile njihove napovedi glede nadaljnje modelske politike dokaj nejasne.
A zgodil se je 2008, ki je bil prava izbira za sedanje modne trende. Majhen križanec je nadomestil pričakovano karavansko različico (SW) 208 in dosegel zelo dober sprejem. Tako je bila Peugeotova pot k boljšim prodajnim uspehom zastavljena.
Tako sedanje uspehe razlaga tudi Jerome Micheron, direktor produktov pri Peugeotu. »Terenci in križanci so močno v modi, katerikoli razred pogledate. Ljudje si jih želijo. To velja tudi za dosedanje kupce MPV. Zdi se, kot da so se jih naveličali in se ozirajo drugam, h križancem. Tako smo tudi mi opustili tradicionalni 5008 in ga oblikovali tako, da bo privlačen za spremenjeni okus. Ugotovili smo še, da se res veliko kupcev, ki so doslej vozili enoprostorce, zdaj odloča prav za terence. Novi 5008 bo nekakšna dopolnitev naše ponudbe, k obema, ki ju že imamo, torej k 2008 in 3008. Gre za naš prvi model, ki bo imel sedem sedežev, pomembne značilnosti so prostornost, večja prilagodljivost, velik prtljažnik, kot dodatek odličen videz, ponujamo pa tudi užitek v vožnji – za zadnje moram reči, da so ga naši kupci pri tradicionalnih enoprostorcih doslej pogrešali.« Kako zanimive so reakcije kupcev na nekatere novosti, dobro kažejo ravno nakupovalne navade pri terencih in križancih. Štirikolesni pogon? Tega pač večina ne potrebuje. Pri Peugeotu so se odločili, da si glede dopolnitve s to tehnologijo sploh ne bodo delali težav. Pri sodobnih Peugeotovih križancih ga iščete zaman. Ne ponujajo ga. Takšne tipične značilnosti terencev se zdijo nepotrebne.
S tem se strinja tudi Micheron: »Štirikolesnega pogona sodobni kupci ne izbirajo, predvsem sta najpomembnejša položaj voznika za volanom ter boljše udobje. Za slabe vremenske razmere pa je tu primeren program za spolzek teren, ki se zdi zelo učinkovit.«
Kakšen je recept za uspeh? Preprost, pravzaprav. Zdi se, da bo tudi 3008 – podobno kot tudi že 308 – precej spremenil pogled evropskih kupcev na znamko samo z novim volanom in digitalizacijo. »Naše raziskave pri kupcih Peugeotov z i-Cockpitom in njihovih tekmecev so pokazale zelo dober odziv. Nova izvedenka i-Cockpita v 3008 bo zagotovo še bolje sprejeta. Odločili smo se, da bodo s to rešitvijo v prihodnosti opremljeni vsi naši novi modeli, saj je zadovoljstvo pri kupcih zelo veliko. Tisto, kar se nam je pri naših ugotovitvah zdelo še zlasti dobro, je to, da i-Cockpit zagotavlja boljše vozne užitke. Pripomore k občutku agilnosti avtomobila. Izkazuje se, da je prav i-Cockpit tisti razlog, ki ga veliko kupcev postavi kot pomembnega, zakaj so se sploh odločili za znamko Peugeot. Pomembno pa je tudi, da nam novi i-Cockpit pri kupcih zagotavlja tehnološki občutek in dobro oblikovanje.«
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del