Da so Švicarji pedantni in natančni, ni dvoma. Zato je, denimo, katalog avtomobilov, ki ga vsako leto izda Automobil Revue prav v času avtomobilskega salona, biblija za vse 'avto džankije' in one, ki se s tem profesionalno ukvarjajo. Ja, tudi zaračunajo ga dobro, a to je že druga zgodba o Švicarjih.
Za tiste, ki tam še niste bili: sejmišče je ena sama zgradba (če odštejemo halo 7, kamor je pospravljena spremljevalna industrija in kjer je obisk precej manjši), katere en del je dvignjen, njen najnovejši del pa se razteza kar čez avtomobilsko cesto. S stališča obiskovalca pa je vse v enem prostoru, čeprav Švicarji v njem vidijo šest hal.
Krožijo govorice, da je ženevski salon med vsemi evropskimi prav zaradi enega prostora najbolj prijeten. To je res, a le do neke mere. Zaradi prej omenjenega novega dela (prek avtoceste) imajo zdaj razstavljavci več prostora, kar pomeni več avtomobilov, kar (predvsem za nas) pomeni več balasta, kar pomeni več časa, da najdeš novosti. Čas pa je za nas tam izjemnega pomena.
Druga stvar, ki postavlja za tiste, ki pridejo tja poročat, teorijo o prijetnosti salona na trhle noge, je dejstvo, da je v Ženevi precej več razstavljavcev kot na kateremkoli drugem salonu. V Pariz in Frankfurt zaide kak 'lokalen posebnež', ki ga do prihoda na salon pozna le peščica živih katalogov, v Ženevi so pa vsi. Ker če te tam ni, te ni. IED Torino, Sbarro, Rinspeed, Touring Superleggera, Novidem, Staridem ... No, s tem zadnjim me je zaneslo, a če redno berete naša poročila s tega salona, natanko veste, o čem govorim: tu pišemo o znamkah, ki se javno pojavljajo bolj ali manj le enkrat na leto, morda le enkrat na nekaj let ali celo enkrat samkrat sploh.
To sicer naredi življenje bolj pestro in zanimivo, precej manj pestro oziroma kar dolgočasno pa je, če se znajdete v Ženevi ali njeni okolici z avtomobilom. Precej metropol smo že dali skozi na štirih kolesih, ampak takega prometa, kot je v Ženevi, nismo zasledili še nikjer. Semaforji svetijo zeleno tudi po le nekaj sekund, promet pa je ne glede na to in ne glede na uro vselej in vedno stoječ.
Zelenega vala ni, in kdor si pravočasno ne zagotovi hotela na strateški lokaciji, ki je vredna zlata, lahko zapravi tudi dve uri, da iz središča mesta pripelje do sejmišča na njegovem robu. In Ženeva, mimogrede, ni ne vem kako veliko mesto. Približno 200 tisoč ljudi živi tam.
To je to. Samo toliko, da imate sliko. Če načrtujete obisk ženevskega avtomobilskega salona, pojdite tja z letalom. Ni veliko dražje, letališče pa je le pet minut peš hoje od sejmišča.