Vladimir Stankovič: Koledar 2015

Koledar slovenskih državnih prvenstev -- zgodba se ponavlja vsako leto -- v javnost prihaja zelo pozno. Tako pozno, da ni več niti zadnji objavljeni koledar v Evropi, ampak je kar prvi -- v tekočem letu (drugi so znani najpozneje decembra)!

23. 2. 2015

Če odmislimo dejstvo, da smo za nekaj slovenskih terminov izvedeli v evropskem ali avstrijskem koledarju, ki so bili objavljeni ob pravem času, in če se pretvarjamo, da zamuda koledarja ni posebno pomembna, se lahko poglobimo v njegovo vsebino, ki se bo po tem najkrajšem mesecu v letu kmalu začela uresničevati.

Letos bodo državna prvenstva potekala v treh disciplinah: KHD, GHD in reli, medtem ko so se, kot kaže, dokončno poslovili tako imenovani (avtohtoni) paralelni relikros, avtokros in neki 'drag' (predvidevam, da gre za tekme v pospeševanju).

O mrtvih vse dobro – ali po trendno RIP. Ozrimo se po živih.

Celo sedem relijev s Sloveniji, prvi bo na Štajerskem že čez manj kot mesec dni, je izvrsten obet! Iz štajerske prestolnice se bo preselil v pravo prestolnico, potem pa bo gostoval v Velenju, v koledarju pa sta tudi dva, ki sta se rodila kot sprinta, Železniki in Gorica. Edini reli v tujini je Croatia, sezona pa se bo končala v dejanski prestolnici relija, Idriji. Tradicionalna prizorišča, zadostno število, kar nekaj pričakovane mednarodne udeležbe – to je trenutni obet, ki ga lahko pokvari le goreči problem slovenskega relija: premajhno število domačih posadk!

Medtem pa bo celotno krožno prvenstvo tradicionalno gostovalo v tujini. Pet vikendov po dve dirki, novo pokalno tekmovanje ... kaj hočete lepšega! Pokvari ga lahko le goreči problem slovenskega krožnega avtomobilizma: premajhno število domačih voznikov!

Ne nazadnje pa še gorsko hitrostno prvenstvo! Premajhno število slovenskih dirkačev ga ne bo pokvarilo, vse dirke v koledarju štejejo ne le za državno prvenstvo, ampak tudi za prvenstvo Evrope (2), evropski pokal (2), centralno evropsko cono (2). Problem GHD je, da je v koledarju le šest dirk, od tega le tri v Sloveniji: Gorjanci, Lučine in Bostrica. Slednje še lahko razumem (pogojno), že leta pa ne morem razumeti, zakaj ni vsaj 10 dirk v koledarju?! Pred nosom imamo vsaj še eno evropsko dirko, vsaj dve avstrijski in vsaj dve hrvaški, na katerih smo več kot dobrodošli. Namesto tega iz meni neznanega razloga rinemo v Čedad, ki je pod vsako kritiko, ter vztrajno zavračamo vabila na bolj zanimive dirke!

Pa vendarle, če potegnem črto pod letošnji koledar, lahko sklenem, da smo na pragu zanimive sezone, ki bo zadovoljila tako dirkače kot gledalce in ljubitelje našega športa. Zlasti sem zadovoljen z velikim številom domačih organizatorjev relija, medtem ko bomo šest ali več gorskih dirk na domačih tleh lahko sanjali še nekaj časa. Krožnih dirk v Sloveniji pa že dolgo ne sanjamo več.

P. S. Pozabil sem povedati, da so Avstrijci že lani znova odprli svoje prvenstvo. Kako oni strežejo tem zadevam in zakaj bi se morali zgledovati po njih, pa bom razložil v eni od prihodnjih kolumn.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri