Ni nobene skrite agende! Razlog, da sem v zadnjih nekaj kolumnah kar nekajkrat pohvalil našo krovno zvezo, je preprost – zares so naredili kar nekaj pozitivnih in hvalevrednih premikov.
Eden izmed njih je tudi tridnevno izobraževanje za novince, ki je potekalo prejšnji konec tedna v Logatcu. Pod program izobraževanja se je podpisal Metod Kurent, ki je pripravil temeljito 'šolanje' za mladce, vključno s praktičnim preizkusom v pokalnih Puntih Lema Racinga. Še več, najboljših pet med njimi bo dobilo priložnost za 'magisterij' v tujini – šolo dirkanja v Italiji. Zares izvrstna priložnost za mlade in pravi način za vzgojo podmladka.
Seveda vse skupaj poteka ob podpori FIA Institituta za trajnostni razvoj varnosti v avtošportu, kar bi morda bil zadosten razlog, da bi stroške izobraževanja v celoti na svoja pleča prevzela AŠ 2005. Ampak ne bodimo malenkostni – dokler na zvezi ne sestavijo in spravijo v življenje učinkovite marketinške strategije, ki bo zagotavljala zadosten priliv sredstev (morda celo kakšno drobtinico za voznike in organizatorje), bodo dirkaška pleča tista, ki se bodo upogibala pod stroški. No, malce me je zaneslo v pikrost, prisežem, da ne nalašč.
Kakorkoli že, še enkrat ponavljam, hvalevredna poteza, o kateri je (tudi v kolumnah v AM) že pred desetletji sanjal – v takšni ali drugačni obliki – Dagmar Šuster.
Skrbno odtehtane sanje se (skoraj) vedno uresničijo! Moje sanje o sodelovanju z enim izmed največjih slovenskih podjetij, ki je pisalo tudi zgodovino domačega avtošporta, so tik pred uresničitvijo (pogodba bo verjetno podpisana, še preden moja kolumna pride do vas). Kar je še lepše, sodelovanje, o katerem bom več pisal v prihodnje, ne bo omejeno zgolj na avtošport – razširili ga bomo tudi na nekatere druge segmente, ki so zanimivi za širšo javnost. Seveda predvsem tisto, ki ji diši bencin.
Kljub trdoživi zimi pa mi že prekleto diši po dirkah! Le nekaj več kot mesec dni me loči od začetka sezone ... Kako hitro bo prišel!
Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del