Vladimir Stankovič: Odprto pismo

29. 10. 2012
Deli
Vladimir Stankovič: Odprto pismo

Vozniki formul in prototipov, združeni v neformalno iniciativo, predlagamo spremembe in ukrepe, ki bi pripomogli k dvigu splošne varnosti dirkačev, funkcionarjev in gledalcev na dirkah evropskega gorskega prvenstva.

a) Predlog kratkoročnih sprememb in ukrepov za sezono 2013

1. Odprava prepovedi gretja gum na dirkah evropskega prvenstva.

2. Uvajanje obveznega tretjega sobotnega treninga ter obvezne ogrevalne vožnje v nedeljo.

3. Omejitev največje dovoljene dolžine steze (posamezna vožnja), in sicer na 8.000 metrov.

4. Stezo mora obvezno pregledati izbrani predstavnik voznikov formul in prototipov, organizator pa mora brezpogojno upoštevati njegove zahteve glede varnosti: postavitev zaščitnih gum, šikan, organizacija predstarta, obračanja dirkalnikov na cilju in vožnje v koloni od cilja do starta.

5. V primeru dežne dirke mora organizator omogočiti izbranemu predstavniku dirkačev ogled steze pred startom formul in prototipov ter pri nevarnih odsekih zagotoviti ustrezno signalizacijo na podlagi zahtev predstavnika dirkačev.

6. Razglasitev prvih treh uvrščenih v startnem prostoru najpozneje 15 minut po končani dirki.

7. Obvezna postavitev semaforja, na katerem dirkač lahko takoj po prihodu v cilj vidi doseženi čas vožnje. Semafor mora biti postavljen 150 do 200 metrov po cilju.

8. Obvezna edukacija medicinskega osebja in funkcionarjev dirke za postopke nujnega reševanja voznika iz dirkalnika: odpenjanje pasov, odstranjevanje volana, snemanje HANS-a.

b) Predlog dolgoročnih sprememb in ukrepov (najpozneje v letu 2014)

1. Izboljšanje kakovosti asfaltne podlage – obvezna preplastitev vseh stez, na katerih potekajo dirke evropskega gorskega prvenstva z asfaltno podlago po specifikaciji, ki bo omogočila varno dirkanje formul in prototipov.

2. Izboljšanje ter unificiranje varnostnih ograj. Obligatorna postavitev dodatnih ograj na podlagi mnenja predstavnika dirkačev formul in prototipov.

3. Uvajanje plačljivih prostih treningov (petek popoldan).

P. S.: V Evropi je več kot sto dirkačev, ki tekmujejo s formulami ali prototipi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja