Vladimir Stankovič: Vorsprung durch Technik*

9. 7. 2012
Deli
Vladimir Stankovič: Vorsprung durch Technik*

Lahko bi jih gledal celih 24 ur! Lahko bi vozil zanje vseh 24 ur! In ja, brez dvoma, 24 ur Le Mansa – to je AUDI!

Občudovanje prehaja v spoštovanje avtoritete očetovske figure Dr. Wolfganga Ullricha, ki navidezno zadržano, a v resnici zelo odločno in skrbno krmari svojo veliko družino, v kateri niso zvezde le e-Troni in Ultre, ampak prav vsi, ki se lahko podpišejo pod zmago in tudi pod drugo, tretje in peto mesto, s katerimi se je Audi letos vrnil z najprestižnejše vztrajnostne dirke na svetu.

Kljub vsemu športnemu navdušenju, odličnemu moštvu in vrhunskim dirkačem pa ostaja bistvenega pomena – prednost v tehniki. To, da Audi znova z velikimi črkami piše zgodovino avtošporta in avtomobilizma na splošno. Štirikolesni pogon, lahke karoserije, turbomotorji, dizli, zdaj še hibridi ... Prav zanima me, s čim bodo zmagali na Le Mansu 2022?

Da tudi mi nismo tako daleč od legendarne dirke, so nas opomnile relativno skromne, a precej dobro vidne nalepke na zadku zmagovalnih Audijev. Svojega koščka zmage je bil deležen Akrapovič, ki so se ga (od zadaj) Audijevi tekmeci dodobra nagledali! Ne da se? Ni mogoče? Ni izvedljivo? Najpogostejša slovenska mantra tu pogrne na celi črti!

Da je tudi več kot 30 let stara Audijeva dirkalna tehnika še kako hitra, pa nam je na evropski dirki v Rechbergu pokazal Bolgar Nikolaj Zlatkov. S svojim Audijem Quattrom S1, ki je nekoč kraljeval na svetovnem reli prvenstvu, je v izjemni konkurenci dosegel 24. mesto v skupnem seštevku! Potrebujete prevod? Štiriindvajseto mesto med 190 dirkači (vsaj 50 jih je sedelo v formulah in prototipih)! Brez komentarja.

No, ker me iz Bravničarjeve še niso poklicali in mi ponudili e- -Trona, ostajam zvest Oselli (morda ne za vedno, za začetek bi se zadovoljil tudi z R8 GT3, ampak pustimo podrobnosti). Moj letošnji reducirani evropski koledar mi ni dovolil nastopa na eni izmed mojih najljubših dirk, na Gorjancih. Dolg in neprijeten konec teden ... Znova brez komentarja.

Obenem se še sam pri sebi ne morem opredeliti do vse glasnejše ideje o selitvi dirke evropskega prvenstva iz Bistrice na Gorjance. Mogoče pa bo letos zadnja priložnost za zmago v Bistrici?

O tem se bomo še pogovorili, obljubim.

*Prednost je v tehniki.

Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere