Kratki test: Ford Tourneo Courier 1.0 Ecoboost (74 kW) Titanium

9. 3. 2015

Narediti potniško različico na osnovi gospodarskega vozila je postal pravi trend.

Trend to postane, ko kupci z odobravanjem sprejmejo nekaj medse. In tovrstni avtomobili so postali hit, ko so uporabniki ugotovili, da je neki Kangoo lahko čisto uporaben družinski avtomobil. Ker je trg gospodarskih vozil 'izpljunil' tudi manjši razred tovrstnih dostavnikov, so se kot gobe po dežju začele pojavljati potniške različice teh malčkov. Eden teh je tudi Fordov Tourneo Courier, ki si bratsko deli platformo s Transitom Courierjem. S prostornostjo v takih avtomobilih navadno ni težav. V tem primeru je tega ogromno predvsem nad glavami potnikov. Nad glavama voznika in sovoznika so ravno zaradi obilice prostora to izkoristili in vgradili podstropno poličko, na katero se da lepo pospraviti vso drobnarijo tako, da bo vedno na dosegu roke.

Zad­nji par vrat je drsno pomičen, kar smo vsakič znali pohvaliti, škoda da se stekli odpirata le vstran s pomočjo ročice (kot pri nekaterih trivratnih avtih). Klop sicer ponuja veliko prostora za dva potnika, ni pa vzdolžno pomična niti odstranljiva. Mogoče jo je le preklopiti in že tako ogromen prtljažnik s 708 povečati na kar 1.656 litrov prostora. Natovarjanje prtljage je preprosto, saj je prtljažnik brez roba ter ima nizko nakladalno višino. Prtljažna vrata so nekoliko nerodna, ker so velika in zahtevajo precej prostora pri odpiranju, visokorasli pa morajo pri odprtih vratih paziti na glavo. Po materialih v notranjosti bi težko slutili, da ta avtomobil izhaja iz gospodarskega segmenta.

Plastika je kakovostna na otip, sama zasnova armaturne plošče pa je znana iz drugih civilnih Fordov. V zgornjem delu sredinskega sklopa boste našli večopravilni zaslon, ki pa s svojo majhnostjo in ločljivostjo komaj zadovolji potrebe. Grajo si zasluži tudi nerodno postavljena 12-voltna vtičnica, ki je postav­ljena tik pred ročico od menjalnika. Testnega Tournea je poganjal trivaljni bencinski motor Ecoboost s 75 kilovati in vnovič lahko potrdimo, da je Ford z njim zadel v polno. Če k temu dodamo še izjemno natančen volan in dobro naravnano podvozje, lahko potrdimo, da se tudi s takim avtom da uživati med ovinki. Tukaj so konkurenti precej v zaostanku, in če so vozne lastnosti ena od zahtev, ki jih postavljate v ospredje pri nakupu tovrstnega avtomobila, vam ne bo treba dolgo razmišljati o pravi izbiri.

bese­di­lo: Saša Kapetanovič

Slavni renesančni astrolog: Dan rojstva določa breme, ki ga boste nosili