Nadzor, za vsako ceno

8. 4. 2012
Deli

Ker je vinjeta ena od poštenih stvari v naši državi je to, da DARS izvaja redne kontrole zelo pravilno.

Pravilno zato, ker z vinjeto večina ljudi prihrani, še večja večina pa se po njeni zaslugi vozi varneje. So seveda tudi taki, ki so se vinjeti, ki stane toliko kot večerja za par ljudi pripravljeni odreči. Če se vozijo tam, kjer vinjeta ni potrebna je to v redu. Če pa se vseeno vozijo po avtocestah pa je to nekorektno in če vprašate mene - klošarsko. 

S pridržkom. Mestne obvoznice bi morale biti prevozne brez vinjet (ali pa s cenejšimi posebnimi vinjetami) in morala bi obstajati neka minimalna toleranca za vozila s preizkusnimi tablicami, kjer pa bila cena za uporabo avtoceste v času preizkušnje že vračunana v ceno tablic.

Zato je prav, da se nadzor izvaja in DARS je po treh letih od uvedbe vinjet ugotovil, da je tudi Ljubljanska obvoznica zlata jama za lovljenje tistih, ki vinjete nimajo. Kontrole na izvozih so postale stalnica, problem je samo v tem, da se nadzor opravlja zelo neumno in največkrat smrtno nevarno.

Ekipa se s kombijem postavi na sredino izvoza. Prvič s tem v določenih momentih povzročajo nepotrebne nenadne zamaške in ogrožajo varnost. Hitrosti so na izvozih še vedno precej visoke in samo čakamo lahko dan, ko bo 40 tonski vlačilec naletel na ustavljen avto. Pokalo bo. 

Drugič, bedaku, ki si za izvajanje nadzora izbere tako mesto kot je na tej sliki, verjetno tudi ni jasno, da se označen kombi na izvozu vidi vsaj pol kilometra daleč. Kršitelji se odpeljejo do naslednjega izvoza, tam kjer je to mogoče celo obrnejo ali pa se vzvratno odpeljejo nazaj in nadaljujejo svojo pot. 

Darsovci, olajšajte si delo, postavite se na konec izvoza v križišče. In ne boste več ogrožali varnosti, pa še bolj učinkoviti boste. 

Novo na Metroplay: Župnik Martin Golob | "Duhovnik je lahko čisto normalen človek!"