Najdaljši podaljšan test: Vespa PK 125 (2.del)

24. 7. 2012
Najdaljši podaljšan test: Vespa PK 125 (2.del)

Nadaljevanje podaljšaaaaaaanega testa...

Dogajanje okrog PK-jke bo z nje počasi a zanesljivo spihalo prah, ki se je v zadnjih letih nabiral v garaži. Še vedno čakamo, da bo ličar prenehal z valjanjem pod borovci in končno pihnil prednji blatnik in levi bok, medtem pa na vsake toliko brcnemo v 'kurbl' da se zasliši zvok dvotaktnika. Neprecenljivo.

In da ne bi slučajno že prvi dan sprožili v kakšno grmovje ali ugriznili v prvo ograjo, smo rdečo damo tudi preobuli. Z izbiro gum velikih težav ni bilo. Logična in smiselna izbira je bila Savina retro guma z belim robom. Trikrat, tudi za rezervo, saj Vespa še vedno ostaja edini skuter pri nas, ki ima tudi rezervno kolo.

Zakaj smo izbrali Savo?

Prvič: Sava je te Vespe za nekatera tržišča že v originalu opremljala s svojimi gumami. Belega roba takrat sicer niso imele, ampak takrat je bil to nov motor.

Drugič: o teh gumah slišimo dobre stvari. Ni hudič, da se ne bi z njimi tudi mi dobro peljali.

Tretjič: niso drage, dobrih 30 evrov za kos. To Vespo se preobuje za ceno ene večerje.

 

Vespa je res stroj...

Parkiral na tujem zemljišču, sledilo je presenečenje, ki ga še dolgo ne bo pozabil