Najdaljši podaljšan test: Vespa PK 125 (2.del)

Nadaljevanje podaljšaaaaaaanega testa...

24. 7. 2012

Dogajanje okrog PK-jke bo z nje počasi a zanesljivo spihalo prah, ki se je v zadnjih letih nabiral v garaži. Še vedno čakamo, da bo ličar prenehal z valjanjem pod borovci in končno pihnil prednji blatnik in levi bok, medtem pa na vsake toliko brcnemo v 'kurbl' da se zasliši zvok dvotaktnika. Neprecenljivo.

In da ne bi slučajno že prvi dan sprožili v kakšno grmovje ali ugriznili v prvo ograjo, smo rdečo damo tudi preobuli. Z izbiro gum velikih težav ni bilo. Logična in smiselna izbira je bila Savina retro guma z belim robom. Trikrat, tudi za rezervo, saj Vespa še vedno ostaja edini skuter pri nas, ki ima tudi rezervno kolo.

Zakaj smo izbrali Savo?

Prvič: Sava je te Vespe za nekatera tržišča že v originalu opremljala s svojimi gumami. Belega roba takrat sicer niso imele, ampak takrat je bil to nov motor.

Drugič: o teh gumah slišimo dobre stvari. Ni hudič, da se ne bi z njimi tudi mi dobro peljali.

Tretjič: niso drage, dobrih 30 evrov za kos. To Vespo se preobuje za ceno ene večerje.

 

Vespa je res stroj...

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri