Kako poteka podiranje cestninskih postaj pri nas in kako to naredijo pri sosedih.
Ena najboljših stvari, ki se je zgodila Slovencem po osamosvojitvi je zagotovo vinjeta. Ostale so nam še nekdanje cestninske postaje, ki jih bodo kot kaže vendarle podrli.
Jih je potrebno podreti? Zavirajo tok prometa in so nevarne, taki so uradni argumenti. O prvem ni dvoma. Že zaradi nerazumno nizko postavljene omejitve hitrosti in še bolj nerazumnih in nepotrebnih radarskih kontrol, ki jih izvaja Policija, vozniki hitrost zmanjšajo za več kot je v resnici potrebno. Ni mi jasno zakaj se meritve (in posledično kazni) na teh mestih sploh izvajajo, saj kakšnih pogostih naletov in nesreč na teh postajah praktično ni. Morda kakšna izjema, sicer pa naj o tem iskreno spregovorijo tisti, ki te dogodke beležijo. Podatek zagotovo ni populističen, medijev pa prav zato ne zanima. Razlog za ropanje državljanov tako ostaja.
So nevarne? Po mojem ne. Vsak minimalno spreten voznik bi svoj avto, motor, avtodom ali kombi moral brez težav zapeljati mimo z vsaj 80 km/h ali več. Gre pa tudi krepko več. Če ima s tem manevrom kdo težave, potem je nevaren on in ne cestninska postaja. Naj vrne vozniško dovoljenje in gre peš.
Ampak odločitev o rušenju je padla, zadeve se odvijajo. Trenutno jo podirajo na Logu pri Brezovici. Že dva tedna, in vsaj trenutno še ni videti da bo kmalu konec. Je to spet kakšen roparski manever vpletenih v ta posel ali zgolj nesposobnost izvajalcev? Presodite sami.
Pri sosedih Hrvatih so cestninsko postajo na vrhu klanca za viaduktom Mirna na Istrskem Ipsilonu podrli v enem podaljšanem vikendu. Od srede zvečer do nedelje. In tam ni sledu o nekdanji cestninski postaji. Slika ne laže.
Tako se podre cestninsko postajo.