Komaj čakam, da se novi ljubljanski štadion končno zgradi. A zakaj?
Zato ker imam polno kepo vsakodnevnega kaosa okrog tega klinčevega štadiona. Zaradi njega so sami problemi. Kregajo se politiki, kregajo se ljudje za šankom. Eni so za, drugi so proti, nekatere moti shema financiranja, drugim ta sploh ni sporna. In ko bo ta štadion končan bodo ploskali vsi.
Sam bom ploskal kot nor. Predvsem zato, ker bo končno konec tega prekletega celodnevnega prometnega kaosa. Saj razumem, da se gradi in da je to pač povsem razumljiva kolateralna škoda, ampak motijo me dvojna merila. Delavci svoje avtomobile, kombije in celo tovornjake parkirajo po vseh pločnikih, kolesarskih stezah in celo na cestah v radiju 300 metrov okrog gradbišča. Osebno me to sploh ne moti, a kaj naj si o tem mislijo stanovalci ostalih Ljubljanskih sosesk, ki jih mestno redarstvo dosledno in redno kaznuje če samo nos pomolijo na zelenico ali pločnik. Tako je bilo tudi na območju današnjega gradbišča, pred pričetkom gradnje seveda. Zdaj, ko se vrtijo žerjavi, pojejo štemarice, vrtijo mešalci in kot slišim padajo mastne donacije, mestnih redarjev ni niti blizu. Pa je varnost pešcev in kolesarjev res zelo ogrožena.
To je vsekakor korektno za delavce na štadionu, tam so v službi, ne morejo plačevati še kazni. A zakaj potem tega privilegija nimajo medicinske sestre, ki delajo v Kliničnem centru, in zakaj potem tega privilegija nima prijatelj Sokol, ki se zvečer domov utrujen vrne v zaparkiran Vodmat. Njega zjutraj pričakajo lisice. Škoda ker ni podžupan.
Problem je tudi v tem, da je lep del voznega parka delavcev, ki zaseda zelenice, pločnike in ostale prometno neurejene površine v zares usmiljenja vrednem stanju. Sploh si ne upam pomisliti, koliko olja dnevno steče iz teh vozil direktno v podtalnico. Na delovne stroje in žerjave pa sploh pomisliti ne upam. Rekli boste, da pretiravam, ampak pod pretvezo, da je to zares velik problem za ljubljansko podtalnico, so morali le nekaj sto metrov stran številni vrtičkarji podreti svoje barake, saj so z gnojili zastrupljali ljubljansko vodo.
Uh, da ne pozabim. Zoki, zdaj ko je rondo Tomačevo v za spomenik nujno potrebni fazi nadgradnje, bi morda lahko mimogrede preplastili še del asfalta na izvozu proti Trzinu. Tam je res nevarno. Vem, da je to strošek, ampak glede na celotno investicijo ga lahko merimo v desetinki promila. Pa saj bo kakšen od izvajalcev kakšno donacijo pritisnil. Prosim, za nas motoriste.
p.s.
ko bo avgusta prva tekma na štadionu, bom jaz lovil ribe :)
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere