Vrtojba je umazana!

6. 7. 2011
Deli

V pripravah na dirko za Državno prvenstvo Slovenije in Triveneto v supermotu so Društvo Gas Vrtejba na svoji asvaltirani progi postavili še offroad (dirka bo 10.7. vabljeni vsi! ). Teden prej je bil omogočen trening in odločil sem se da dvignem rit in grem zadevo sprobat.

Vestni bralci mojega bloga (nevem zakaj sem uporabil množino) najbrž že veste oz. veš, da supermoto motocikla sploh nimam in Rieju prejšnji vikend v Vrtojbo ni mogel priti. Offroad je tisti siten del, ki mi je vedno povzročal težave, zato sem se odločil, da na svoj kros motor zmečem sposojene supermoto feltne in se cel dan grem vrtet po tistem tarjavem.

Offroad so se Goričani odločili postaviti po srednje-dolgi "ravnini" (v narekovajih, ker je dolg desni ovinek, vendar ga je moč s polnim plinom odpeljat), zato je hitrost pred zaviranjem na offroad čez 100km/h. To je dobrodošla sprememba od standardnih vstopov, ki so ponavadi bistveno počasnejši, saj organizatorji nočejo imeti težav s kakšnimi optimisti, ki bi pozabili, da ima zemlja manjši oprijem od asvalta. Meni je hiter vstop zelo všeč, ker je bolj adrenalinski, pa še gledalci sklepam, da nočejo gledati hitrosti, ki jih prekosi njihov Flexer. Bolj smiselno se mi zdi za varnost poskrbeti z izletnimi conami kot pa nižanjem hitrosti, ker je sicer zadeva manj zanimiva za gledalce in voznike prav tako.

Potek offroada je bil sledeč: na vstopu najprej wave (velik kucelj), takoj nato majhen paneton, desni ovinek z nasipom in potem še dva wave-a na izhodu. Kakšnega skakanja na tem offroadu ni bilo, so pa tisti wejvi (še posebej na izhodu) lahko hitro nevarni, če se nanje naprimer prileti napočez, vendar je to del igre.

Edina zares neprava odločitev je bila izvedba nasipa na zunanjosti ovinka, ker so samo zemljo nasuli na betonske pregrade. Glede na to, da se s 100km/h in gladkimi gumami prileti na zemljo, je tisto dokaj nepriporočljivo, saj lahko voznik zelo hitro ovinek opiše v ravni črti in poleti vanje. Tam se lahko bodisi grdo udari na betonski rob, bodisi pa poleti čeznje na asvalt, menim, da se oba scenarija končata v rešilcu. Dejstvo je, da je to tveganje, ki se mu je moč izogniti z drugačno izgradnjo nasipa.

Trening je bil deloma tudi način preizkušnje novega dodatka progi. Poskusni zajčki smo ugotavljali kaj bo treba spremeniti za dan dirke. Organizatorji so mnenja voznikov uslišali in betonske pregrade bodo za dirko odstranjene. Na vstopu bo tudi samo paneton, sicer tisti del ni bil zelo kritičen.

Nekateri so imeli tudi zamisel, da bi postavili pred vstopom šikano. Ko slišim to besedo me kar zmrazi, ampak o tem na dolgo, široko in jezno v kakšnem drugem blogu.

Obeta se uglavnem napeta in borbena dirka, voznikov je ponavadi od 100 do 140, zato bodite prepričani, da ne boste razočarani. Vabljeni vsi, ja, tudi ti si, povabi še prijatelja. Jaz bom dirko peljal na svojem Lucky 7 Racing Rijejutu, s podporo CPK Racinga seveda. Zame bo to prva dirka in tretja vožnja s supermoto motociklom v letošnjem letu, zato pričakujte v prihodnjem blogu polno izgovorov!

INFO: Društvo Gas Vrtejba

FOTO: Nika "breskvica" Merljak

Novo na Metroplay: "Za vsako uro, ki jo vložimo v vadbo, dobimo nazaj 3 ure življenja" | Leon Bedrač, 2. del