Na povsem običajen (delovni) dan sem moral skočit do Šenčurja po Garmina. Brrm, brrrrm . . Vračal sem se ravno ob uri, ko se Kranjčani vračajo s tlake v Ljubljani in takrat se od izvoza z avtoceste do mesta vleče kooolooooonaaaaa.
Desno ob cesti je kolovoz, da traktorji ne delajo gužve in svinjajo asfalta. Ta kolovoz je prazen. Hmm . .
Zapeljal sem na makadam in s privijanjem plina počakal toliko, da sem se zadosti oddaljil od štirikolesnega pleha, potem pa zavzel za krmilom stoječ položaj in pustil dvovaljniku, da je zadihal s polnim filtrom. Zadnji del motorja je razmetalo po šodru, kot da ne bi bil moj, čez luže je dvakrat, trikrat špricnilo in, evo, sem že pri rondoju.
Ane, kako malo je potrebno, da se človeku zasmeji pod čelado :)
Še to - F 800 GS je prvi BMW, ki bi ga imel v svoji garaži. Tako, čisto zares. Itak, da bi imel tudi GS-a pa Adventureja pa G 450 X, pa K 1300 S, pa . . Vsi so dobri stroji, ampak 800-kubični GS je prvi, ki je dovolj zabaven za kakšno makadamsko vragolijo in hkrati dovolj udoben za dolgo potovanje. Po izletu do Garmiša in nazaj sem v to še bolj prepričan. Vreden razmisleka!
P.S.: Samo, a zdaj veš, zakaj je bil mal' usran?
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj