Včasih komu, ki ni čisto prepričan kaj sploh želi od dvokolesnika, svetujem maksi skuter.
"Neeee, to pa že ne."
Ampak vam povem, ti Vorwerki na steroidih so super zadeva. Zakaj?
+ leti dovolj, da greš z njim na avtocesto (tale Atlantic 300, na primer, potegne do 130 km/h)
+ pod sedežem je dovolj prostora za spalko, brisačo, natikače, pulover, kratke hlače, rezervne gate in prvo pomoč
+ telo je razmeroma dobro zaščiteno pred vetrom in dežnimi kapljami
+ poraba goriva je zmerna, pod 4 l/100 km
+ čisto solidno se pelje tudi sopotnik
+ na mejhnih prehodih lahko v eni roki mirno držite dokumente (pri motociklih s sklopko je s tem vedno problem)
Ima pa seveda, tako kot vsaka reč, tudi slabosti:
- motoristi te ne jemljejo resno (pomaga, če zadaj pritrdite zvit armafleks in še kakšno šaro; ampak konec koncev - to je njihov problem)
- noge niso v stiku z motorjem (slabši občutek v ovinkih in v močnem vetru)
Če ne bi imel te smole, da se moram večino časa vozit s testnimi ropotuljami, bi resno razmišljal o nakupu 500-kubičnega skuterja ali pa Mane 850, ki ima skoraj vse zgoraj omenjene pluse in nobenega od minusov.
Razmislite, se zapeljite do prodajalca in zatežite za testno vožnjo.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere