Kar prijetno bi se počutil, če bi imel motor že včeraj kompletno pripravljen na dirko, pred bajto parkiran kombi, v sobi zlikane cunje in v garaži pripravljeno orodje. Pa stanje niti slučajno ni takšno.
RXV je šele konec prejšnega tedna prišla od Langusa brez blokad, ki so ji pustile dihati z le 15 kilovati. Torej nekega pravega treninga ni bilo. Takrat sem tudi nabavil Polisportovo zadnjo luč z nosilcem za malo tablico (tisto serijsko nameščeno lopato sem polomil z žmigavci vred še v času utekanja, je**ga) in Acerbisove ščitnike za krmilo, misleč, da bo to tipi-topi zamenjano v uri, dveh. Pajade.
Zadnje LED luči ne znam zvezat tako, da bi hkrati delali pozicijska luč in štop lampa. Štrom mi od nekdaj ne diši preveč, sploh takrat, ko se kurijo varovalke. Dalje - luč niti ne paše direktno na Aprilijin zadnji del, ampak je treba malo vrtanja in obrezovanja. Ščitniki? Ni šlo iz prve, ker ima balanca za kak milimeter premajhen notranji fi, sunce ji aluminijasto. Pa sem kupil še novo krmilo in danes zamenjal oboje. Zlata barva mogoče malo preveč 'ven seka', ampak - ni slabo, no.
Dalje: Italijani so se resno lotili naloge ustreči zakonskim in okoljevarstvenim zahtevam in serijski izpušni sistem tako zadušili, da RXV tudi brez blokad ne gre, kot bi moral. Žagali inu švasali pa ne bomo, sem djal, in danes zamenjal izpuh z domačim, Akrapovičevim. Škatlo sem odpiral kot Miklavževa darila, hej, je to en lep kos!
Demontaža originalnega in montaža evolušna je s pomočjo dobrih navodil kar lepo stekla, sem pa zdaj pred še eno težavo: desna bočna plastika se tepe z dušilcem, zadnji blažilnik pa je na polno izpostavljen blatu in kamenju, kar seveda za enduro niti najmanj ni dobro. Upam, da jutri ta dva kosa zvoham, sicer bo (spet) impro liga.
Jutri moram dvignit kombi, zamenjat že rahlo zdelane Michelinke z novimi, Savskimi, pa urediti še nekaj reči za tale naš cajteng, pa v Šenčur skočit po Garminovega Forerunnerja, v Ljubljano na Avto Triglav po šotor, ponarediti registrsko tablico, nabrati skupaj orodje, pijačo&jedačo (no za to bo poskrbel prijatelj soimenjak in ta vikend pripravnik za uradnega mehanika-kuharja-zabavljača-pomočnika ekipe Batzajla Rajcing Tim), cunje, fotoaparat, nabavit vezice in varovalke, in . . Skratka, pozno popoldne bi bil rad kolikortoliko ready-to-race v Ajdovščini. Me je pa potolažil urednik, s katerim se ravnokar mejlava nekaj okrog revije in pravi, da, citiram, "Itak ni nikol fertik pr teh stvareh, to bi se že lahko naučil." :)
P.S.: Na šverc sem naredil par kilometrov, a veste kako ta žival zdaj gre? ! Če bi vzel ven še dušilni tulec, naj bi jih imela 51, 8 na kolesu. Več kot dovolj. Pa zvok, aaaaa . .
Ja no, saj nimam nič proti žogobrcu, prav z veseljem bom v družbi prijateljev in PLENK-SSSSS-GLUGLUGLU-AAAAA pogledal kako tekmo, ampak prva s slovensko ekipo se pokriva z nedeljsko dirko za pokal Ajdovščine. Zato tak naslov. Pride kdo navijat al' boste vsi za LCD-ji?