Prenehajte tožiti, kako naporno se je v prometni konici prevažati po Ljubljani ali katerem drugem slovenskem 'velemestu'.
Zanimivo je na lastne oči videti, kako promet poteka v, recimo, Parizu. Na primer, okrog slavoloka zmage (a se to piše z veliko? ). Na cesti ni nikakršnih talnih oznak, prednost pa imajo vozila, ki prihajajo v mega-križišče, torej ravno obratno, kot smo vajeni na naših rondojčičih. Pasov je točno toliko, kolikor si jih avtomobilisti in skuteristi in motoristi izborijo. V največji gužvi se mi zdi, da tja do osem. Mimogrede, če pomislim kakšen zalogaj je za nekatere voznike že navaden dvopasovni, dobro označeni medvoški rondo, da o cirkusantih na Tomačevem ne govorim. V Parizu bi doživeli infarkt. No, in potem šviga pleh sem ter tja kot mravlje po mravljišču in če mi nekdo ne bi razložil pravila, bi si mislil, da velja le pravilo večjega.
Pa ni tako - najbolje se znajdejo prav najmanjši udeleženci, torej motoristi in skuteristi. Teh je ogromno - očitno so dojeli, da je prevažanje v štirikolesnikih izguba časa in denarja. Pa tudi mestni veljaki uporabo dvo- in trokolesnikov (Piaggiov Mp3 je očitno tam prodajni hit) podpirajo, saj je opaziti veliko parkirišč, namenjeno le motociklom.
Če vas mogoče zanima še, kaj vozijo v francoski prestolnici? Kot že rečeno, je videti zelo veliko Piaggiovih trikolesnikov, med skuterji je na prvi pogled največ maksi-Yamah, med motocikli pa kar nekaj Ducatijev, Buell-ov in celo nekaj MV Agust sem videl, veliko je slečenih motociklov kot so Z, Hornet in Bandit, nepričakovano veliko je tudi raznih BMW-jev, od C1 do prastarih GS-ov . . Tudi kakšnega superšportnika je opaziti, a je teh bolj za vzorec. Kljub konjem na zadnjem kolesu motocikel z slabim rajdnim krogom in z nizkim krmilom v mestu ni ravno najokretnejši.
Zanimivo za pogledat, nikakor pa ne za živet v tisti gužvi. Je preveč fajn tle pr' nas . . :)