To, da so v novo R1 vgradili glavno gred, podobno tisti v MotoGP agregatih, še ne pomeni, da je agregat nove superšportne Yamahe 'big bang'.
Kar pa tudi ne pomeni, da nova YZF-R1 ne ponuja tehnologije, ki jo do zdaj v serijskih motociklih nismo poznali. Čeprav z zunanjostjo tega ne kaže (okej, razen z rdečim okvirjem pri beli različici), je motocikel letnika 2009 prava mala revolucija. Največjo spremembo smo opazili, ko smo odprli plin.
Prvič: zvok. Hej, ima tole res štiri cilindre?
Drugič: odzivnost. Uf, gre dobro iz srednjega območja vrtljajev. Pa kako mehko se odziva na obrate ročice za plin, nobenega cukanja, je pa pri nižjih vrtljajih občutiti nekaj malega več vibracij.
Bi povedal še tretjič, četrtič in tako naprej, pa bo treba počakati do 29.1., ko izzide tretja številka Avtomagazina. Dirkači, pripravite 13.300 evrov, R1 v omejeni količini prihaja v Slovenijo že februarja.