O 'skret' motorjih

11. 8. 2009
Deli
O 'skret' motorjih

Okrog kamnite primorske hiške pihlja prijetna sapica, sonce prižiga, trije mandeljci pa si, vsak s hladno orošenim kozarcem hmeljevega napitka pred seboj, v senci prastarega oreha krajšajo čas z jako konstruktivno debato.

David, v lanski sezoni na novo pečen motorist pravi, da bo prodal 650-kubičnega SV-ja in zamenjal za različico z litrom v dveh valjih ali pa morda za Falcota: "Tud Kawl ER-6 mi je všeč, ampak bi rad nekaj močnejšega.'

"Nauš tega skreta! Toj skret od motorja, bejž stran, kup si en stroj da boš mel za en cajt mir, " ga prekine Peter, trenutno razen dvotaktne razvaline z nostalgično vrednostjo trenutno brez motorja v garaži, ker je pred dvemi leti 900-kubično 'ninđo' zamenjal za specialko in gorca na nožni pogon. Nadaljuje, da imajo ti poceni motorji zanič vilice, pa pol ku*** vredne bremze in oh in sploh slabe komponente, ker konstruktorji varčujejo pri vsakem vijaku.

Pa začnem pametovati še sam: "Čak čak čak, a se ti zdi, da nek motorist brez pretiranih izkušenj potrebuje zlate radialno vpete Brebote in full-štelabl Ohlinse? "

David: "Ja no, sej jst ne bom dirkal."

Pero: "Ma motor mora imet samo hudo robo gor, ker drugače se je brezveze vozit. Men je brezveze, če v ovinku nimam 100-% občutka, da guma drži in vzmetenje požira luknje tako kot je treba."

. . .

Debata se je raztegnila na vsaj kakšne pol ure, pa ne bom obnavljal vsega, ker se niti ne spomnim vseh pomembnih in nepomembnih podrobnosti. Rad bi naredil samo en kratek zaključek.

Ali so cenovno ugodni motorji, torej stroji, kot sta na primer Kawasaki ER-6 ali pa Yamaha XJ6 zanič? NE! To so mašine, ki odlično služijo svojemu namenu, torej uživanju na dveh kolesih. Itak, da se po dirkaških voznih lastnostih ne morajo primerjati z Ninjami in 'er-šestkami', a ravno v tem je keč pestrosti ponudbe. Vsakomur svoje . .

Novo na Metroplay: Ko se govori o hierarhiji, je že prepozno | Bine Volčič in Žiga Faganel