Fotografija travnika nima z motociklizmom nič kaj dosti skupnega. Razen dveh črt.
Ti dve črti sta nedvomno sled dveh endurašev. No, ali pa je bil eden in se peljal tja in nazaj. Da bi zaradi škode, ki jo je povzročil motorist (recimo, da je bil eden in da mu je ime Mihec), morala stradati kakšna Cika, nas ne sme skrbeti. Poteptane trave je veliko manj kot takrat, ko kmet Tona z Zetorjem poliva gnojnico.
Ampak! Tona vse to počne na svoji zemlji in v lastno korist. Mihec pa na tuji zemlji in za lastno veselje. In na žalost je že tako, da je nekoga veselje lahko drugemu v škodo . .
Ob travniku sta še dve poti in Mihec bi lahko ubral levo ali desno. Ker lahko si predstavljate, kako penast bi bil Tona, če bi ga videl pri vožnji čez travo. "Baraba, motoristi divjaki, z lopato čez hrbet, zajlo čez pot, žeblje na tla, policijo klicat . . ".
Mihec pa si s polnim plinom dalje misli "kmet je kmet - res močna je žival, a štet ne zna do pet". (Kakšno naključje - tudi 'kateemi' prihajajo z dežele, kjer je strašil Brdaus.)
Tako malo je potrebno, da se zaneti prepir in pričara slaba volje. Poglejmo z druge strani - zelo malo je potrebno, da do konflikta ne pride. Držimo se bolj ali manj zvoženih poti, po terenu se ne vozimo z glasnimi izpuhi in ne tam, kjer mrgoli sprehajalcev in pohodnikov. Upočasnimo vožnjo, če koga srečamo in z rahlim gibom glave ter pogledom v oči pozdravimo v vednost, da nismo huligani na dveh kolesih.
V nasprotnem primeru se bo še naprej dogajalo, kar se že dogaja. Zapiranje (divjih) motokros stez, poostreni nadzori policistov, kazni, prepovedi . . Mislite, da bi Keber uvedel zakon o omejevanju alkohola, če bi ga uživali zmerno in če ne bi bile ceste polne pijanih voznikov? Seveda ne bi, saj to ne bi bilo potrebno.
O tem, da pa nujno potrebujemo urejene poligone, pa kdaj drugič . .