Po dnevih garanja sledi tista plat dela, zaradi katere rad delam kar pač delam.
Danes nekje severno od Madrida me sekundo (ampak res čisto nič več) preden bi odpeljal s pakririšča, po rami potreplja eden od BMW-jevega osebja. Nekdo pred mano je pomotoma iz predala vzel dokumente in kmalu bi odšel na zadnji del fure brez prometnega dovoljenja. Pa še eno reč je imel stric zame: moj potni list. Za skuterjem sem ga izgubil med preoblačenjem ... E, vsaka reč je za nekaj dobra.
BMW-jeva skuterja, torej. Brez zadržkov lahko rečem, da se je nekdo (oziroma več njih) potrudil in izdelal stroj, ki je lahko ostalim za vzgled. Sport ima zaradi povečljivega prtljažnika kljub manjšemu zadnjemu delu dovolj prostora za integralno čelado. Ko izprožiš stransko stojalo, se samodejno vklopi zadnja zavora. Oba imata po višini nastavljivo vetrno zaščito: Sport ročno, GT električno. Oba imata (za doplačilo) ogrevan sedež in ogrevane ročice. Matjaž, smejalo se ti bo pod čelado.
Da je agregat izdelan daleč na vzhodu, niso obešali na veliki zvon, a tudi ne tajili, ko sem s prstom pokazal na droben in skoraj skrit napis KYMCO. Menjalnik je klasično skuterski CVT, sekundarni prenos moči pa verižni (!), skrit in mazan z oljem. Zaradi vpetja nihajne roke v osi s prednjim verižnikom so stroški vzdrževanja baje minimalni. C600Sportgre179nauromerjenoznavigacijo. Zelo spodobno!
Več pa ne povem, ker mora še kaj ostati za revijo.
Aja, še to. Rusi bi poleg ABS-a bi rabili še nadzor proti zdrsu ali pa kar omejevalnik hitrosti. Z voznikom je vse OK, skuter pa verjetno totalka. Se zgodi ...
Adios amigos.