Televizije ne gledam že več let, dnevno časopisje preberem le občasno, kar dosti pa (v avtomobilu) poslušam radio, kjer brez novic vsako uro pač ne gre. Internet? No ja, sem ter tja.
Lahko rečem, da vsakodnevnih medijev ne spremljam dosti. Sicer zaradi tega včasih izpadem bumbar, ker ne vem, da je nek blaznež skozi okno zabrisal otroka in ker nimam pojma, kakšen referendum se pripravlja, ampak … Zakaj bi zapravljal čas z branjem, gledanjem in poslušanjem pretežno negativno nastrojenih novic? Da se bom potem žrl, v kako bednem svetu živimo?
Zagotovo najbolj bedne so novice iz vrha (podna, pravzaprav) domače politike. Eno samo d***nje! Pa saj mi ni treba iskati primerov, jih verjetno iz glave lahko ustrelite kolikor imate prstov na obeh rokah. Borut trdi svoje, Janez popolnoma diametralno (a se reče tako? ) nasprotno; koalicija predlaga eno, opozicija za isto stvar pravi, da je zanič in da je treba k zadevi pristopiti na čisto drugačen način. Komu verjeti? Ali SPLOH komu?
Zadnjič je v avtomobilu, testnega Peugeota 3008 smo šli fotografirat, po radijskih novicah o Erjavčevi obtožbi debata zavila v približno takole smer: Kako bi uredništvo vsakih štirinajst dni izdelalo revijo, če bi:
- se urednik in fotograf pričkala, zakaj se na fotki Alfe 156 izpred petih let ne vidi dobro napisa JTD,
- novinar lektorico tožil, ker je 'head up zaslon' spremenila v 'projicirni zaslon',
- namesto redakcijskega sestanka imeli večurno razpravo zaradi tožbe nad tehničnim urednikom, ker je v Avto magazinu 04/1999 napačno nastavil prelom strani in se je na koncu teksta izgubila beseda,
- nas zastopnik za VW tožil, ker smo grajali preslabotno ogrevanje v Caddy-ju, češ, da to ni res in da avtomobil ustreza vsem EU, SIST, ISO, JUS, ĐUS standardom,
- se pred fotografiranjem K 1600 GTL pričkali, ali ga gremo fotografirat v Dolomite ali v Senj?
Ko ima neka skupina skupni cilj, časa za take pi***rije preprosto ni. Revija mora biti vsak drugi četrtek v trafiki in to tako dobra, da jo bodo bralci še naprej z veseljem brali.
Jebentiš, je lep dan – marš ven!
Na fotki:
- avion: 260 kg, 64 KM, 180 km/h
- motor: 360 kg, 148 KM, 193 km/h (danes in jutri je eden izmed testnih pri Španiku v Murski! )