Svoboda je velika beseda. In širok pojem.
Drznil sem si in z mobilcem (se oproščam za slabšo kvaliteto, kamera v Galaxy Ace-u res ni bog ve kaj) fotografiral fotografijo, objavljeno v lični knjižici ali katalogu, ki je izšel ob Akrapovičevi razstavi v Bistri. Na prvi strani piše PASSION for SPEED in AKRAPOVIČ, na drugi strani ni nič, na tretji pa je fotografiran gospodič, ki od sodobne motoristične opreme nima niti ultra-wet-dry spodnjega perila, ki odvaja švic in poskrbi, da ste tudi po celodnevni vožnji sveži, dišeči in srečni.
Na 124. (predpredzadnji) strani piše, da je vsebina brošure zaščitena z avtorskimi pravicami in tako naprej in tako nazaj. Torej sem jo ukradel, ampak Bog (oziroma Akrapovič, d.d., Malo Hudo 8a, 1295 Ivančna Gorica) mi odpusti.
Zakaj sem hotel pokazati ravno to fotko? Na tem motociklu s kolenom precej blizu asfalta drvi gospod Igor Akrapovič. Da nima čelade se dobro vidi, verjetno je tudi hitrost višja od 50 kilometrov na uro, o posedovanju izpita in registrske tablice pa lahko le ugibamo. Bistvo: gospodič Igor je v prekršku. Danes bi mu miličniki skoraj gotovo naložili xxxx evrov kazni, xx kazenskih točk in zaplenili motor. Če bi jim ustavil ...
A glej ga zlomka, ta uporniški bandit je v zadnjih 20 letih ustvaril svetovno priznano znamko, ki v Sloveniji hrani vsaj kakih 2.000 ust (500 zaposlenih in njihovi otroci, pa še zunanji sodelavci in njihovi otroci, in žene in možje ...). V novicah zadnje čase nisem zasledil, da bi podjetje odpuščalo in da bi vodstvo mutilo s Ciprom in Kajmanskimi otoki. Upam, da tudi ne bom. Ampak pustimo to - bistvo je, da je fantu na motorju uspelo, kar uspe le redkim.
Vprašanje: ali bi mu to uspelo, če bi se v mladosti pustil vkalupiti v red 50 km/h v naselju, 8 let osnovne, 4 leta gimnazije, 7 let študija (z nategovanjem statusa vred), v nedeljo k maši, goveja župa, tenstan krompir, na počitnice s Stoenko v Barbarigo? Bi mu uspelo, če si ne bi upal biti drzen? Odgovor naj si splete vsak sam.
In, evo, zadnjič od udeleženca tečaja izvem, da dandanašnji staršem piskajo mobilci, kadar mulc šprica šolo. V predlogih za nov zakon o vožnji z vozili po naravnem okolju je zaslediti idejo, da bi nam na motocikle, štirikolesnike, terence in motorne sani nadeli GPS sledilnike. O kaznih za prehitro vožnjo rajši ne bi, ker so za kozlat.
...
Ne pravim, da je treba brez čelade dirkat po cesti na Grad. 100-odstotno pa sem prepričan, da pretirano omejevanje svobode škodi kreativnosti.
Tako. Zdaj grem do konca zmontirat gume, ker je jutri zadnja SXC dirka, potem imam zobarja, potem grem pa v Ljubljano pomagat zaključevat 22. številko Avto magazina. Po avtocesti, brez vinjete.