Po Desetki letos že drugi Kawič, ki me je pozitivno presenetil.
Sedi se udobno, zaščita pred vetrom je okej, krmilo nekoliko nižje kot bi pričakoval za ta razred (ampak tudi okej), menjalnik dober, vlek mašine tak, kot ga od litra prostornine v štirih vzporedno postavljenih valjih pričakuješ, moči več kot dovolj, nadzor proti zdrsu odličen (v programu 1 zlahka lahko driftaš po makadamu!), zavore spodobne ...
No, na terenu je trd in štorast, manjka tisti občutek polnega navora 'manjvaljnikov' in v višjih vrtljajih je čutiti drobne tresljaje, ampak - nihče ni popoln.
Pričakovati, da se bo prodajal kot GS ne gre (že zaradi imidža v razredu), a zaradi kar nekaj dobrih lastnosti bodo cestno orientirani popotniki z njim zadovoljno nabirali kilometre.
Več pa, kje drugje kot v prihodnjem Avto magazinu.
P.S. 1: Zvok na posnetku ni ravno identičen ta pravemu, žal.
P.S. 2: Lepo je videti, da se mularija (vsaj sklepam) še vedno kuri na taprave stopetindvajsetice. Cagiva Mito Lucky Explorer ... Uau!