Na jugu Douza smo našli sipine, pa smo djali - dejmo it še mal mi tja, da se ne bojo samo debele nemke po kamelah tam pajsale.
Pa smo pustili Kio in Ivecota v kampu in se z dvema avstrijcema ter italijanko zapodili v sipine. Aaaa, kakšen fin špas je to! Problem je bil le, da je Tilnov Adventure fasal astmo in je bilo treba že po 15 minutah v bazo na robu palmovega nasada. Kar pa tudi ni bilo taku slabu, ker so tem palmam domačini namenili namakalni sistem. Kdo bi si mislil, da bomo našli toplice sredi puščave?
Po vodni in peščeni kopeli izpod Mitaske smo šli še enkrat v boj s peskom, v kateri je na koncu zmagal pesek. Ta afriška moka je po padcu našla pot v stikalo in SXC ni več hotel kresnit. Ne na knof, ne na kurbl. In lahko si predstavljate, da po sipine-fitnesu na 30 stopinjah nad brcanjem v LC4 nisem bil ravno navdušen. Na srečo se je to zgodilo blizu baze in smo zadevo hitro sanirali.
Popoldne pa smo v kampu odprli orange&red service point in pogruntali, da je bil v airboxu Adventureja peskovnik in je imel zato težave z dihanjem. Danes smo zaradi vetra sipine in rentanje quada prestavili za nedoločen čas in se s Kio šli klasične turiste, jutri pa s Karlom in njegovim Magirus Deutzem odrinemo za tri dni na jug, tako da se vsaj toliko dni ne bomo javljali.
Iz Douza za moto-magazin.si, Musa as-Sahrawi
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere