Zakaj 125?

27. 1. 2012
Zakaj 125? (foto: Matevž Hribar)
Matevž Hribar

Zakaj neki bi se človek z vozniško kategorijo A brez omejitev vozil z osmino litra v valju?

Ko jih imaš štirinajst, bi čimprej rad vsaj 80, če že ne 125.

Potem pride k hiši tistih 125 in že čez kakšno leto jih zadiši kakih 600.

Nato med vožnjo proti jugu Istre s tistimi 600 (plus minus 25) tuhtaš, da dodatnih 350 in še dodaten valj sploh ne bi bilo škodovalo.

Zakaj torej 125?

Morda se bo kdo nasmejal, a po pravici povedano jih 450 ne znam krotiti. Vsaj ne tako, kot to omogoča motocikel. Navor in moč velikega štiritaktnika sta le v potuho, ko je iz zavoja potrebno pospešiti ali ko se sredi klanca znajdeš v prestavi previsoko.

Točno tako - zalogaj moči vozniku omogoča lenarjenje pri tehniki vožnje.

Gremo znova. Ko bom peljal tako kot Meo (poglejte si zaključek videa), 'šaltam' na 250 :) Silvin, kdaj bo koledar?!

P.S.: Nakladanje na Hiluxa sem izvajal prvič brez poizkusov, drugič je šlo že lažje. Lahek pa je, lahek!

Medvedko, ki je napadla dve osebi, še vedno iščejo. In kaj, če je ne najdejo?