Napisal bi še 'poglejte šokantni video', pa v naslovu ni dovolj prostora.
OK, zdaj ste kliknili. Kljub temu, da o fotografijah in video posnetku motorista v mlaki krvi, zadovoljne ovce in brezglave veverice ni ne duha ne sluha, vseeno želim, da tale prosti spis preberete do konca. Zlasti tisti, ki vas je k obisku pritegnil ravno naslov.
A mi lahko prosim kdo pove, kakšno zadovoljstvo oziroma korist ima človek od tega, ko pogleda novice z naslovi 'pri 7 letih izgubil roke in noge, a si novih ne želi', 'video: nagi tekali po nogometnem igrišču', 'noro, kakšne počitnice si je omislila Kate Middleton' (btw, kdo pa je to?), 'najstnik na vrtu ustrelil mitološko pošast', 'in to je rit(ka) italijanske misice', 'obrazi v porno krču' in 'pritlikavka, ki podira vse meje'???
Ne, naslovi niso, tako kot moj, izmišljeni – gre za hiter pregled vesti na štiriindvajseturpikakom. Strašno informativno.
Premalo se zavedamo, da VSI MI ustvarjamo svet, pardon – splet.
»Ni res, jaz samo gledam.«
O, pa je – lastniki in ustvarjalci spletnih strani so iz statistik zelo dobro podučeni, katere vsebine so najbolj brane. In ker več klikov pomeni boljši zaslužek, pač brez moralnih zadržkov objavljajo ravno to, kar najrajši klikamo. Denar ne smrdi.
S kliki kličete po ŠE. Še več dreka, krvi, odtrganih jošk, celulitastih riti in 'check out what he did to his ex-girlfriend - crazy'.
Dan na dan – in pamet gre stran. Če jo je sploh še kaj.