Akrapovič terenski vikend

V Labinu se je v tem vikendu 'dogajalo' ljubiteljem terenske vožnje na dveh in štirih kolesih. Sobotno jutro je tekmovalce presenetilo s suhim nasmeškom, šestkilometrska proga pa je vabila z blatom in velikimi lužami od prejšnjih mokrih dni.

12. 3. 2008

Na prvo, debelo uro trajajočo dirko, so se najprej spustili tekmovalci štirikolesnikov. Po skupnem strnjenem štartu je med šestnajstimi tekmovalci povedel Igor Fabiani pred Tomažem Jernejškom in Robertom Barukčičem. Debele blatne obloge na čeladah, v čeladah, na oblačilih in 'quadih' so bile iz minute v minuto debelejše, nekaj jih je »izdihnilo« v objemu vode ali pri bližnjih srečanjih z drevesi. Prvim šestim tekmovalcem je v zastavljenem času uspelo odpeljati po šest krogov, ostali so bili malo počasnejši.

Štirikolesniki so progo prijetno osušili, tako da je petdeset tekmovalcev razreda 'Hobi' ter dvajset 'Veteranov&Juniorjev' štartalo v bolj ugodnih razmerah. Vseh sedemdeset tekmovalcev je štartalo po novem režimu: s skupnim štartom z mesta, kar je povzročilo izjemno gnečo skozi prve kilometre šest kilometrske »cross-country« proge.

V uri in pol in enem krogu so najboljši med njimi zaokrožili po devetkrat: Akrapovič komplet izpuh je osvojil Franko Uljanić pred drugouvrščenim Jordanom Janezem in Matjažem Razingerjem. Posebne čestitke gredo Razingerju, ki je tokrat prvič nastopil kot tekmovalec in se v ostri konkurenci (tudi tistih, ki bi sodili v razred »ekspert«), zavihtel na stopničke!

Med »Veterani&Juniorji« je zmagal mladi, a že dobro prepoznavni motokrosist Dejan Zver, pred veteranom Kermavnerjem in Klausom Eiglom iz Avstrije.

Potem je prišel čas najmočnejših: v triurni dirki so se pomerili prvorazredniki razreda Ekspert: tudi tu so prevladovali slovenski tekmovalci pred manj številnimi Hrvati, Avstrijci in peščico Italijanov. Miran Stanovnik je posredoval pri organizatorju in v imenu vseh ekspertovcev dosegel, da se je štartalo po starih navadah sedaj že petega 'Akrapovič off-road weekenda' v Labinu, s tekom do motorjev. To je bistveno pripomoglo k manjši gneči v prvih zavojih po štartu. Vodstvo je kmalu prevzel Sašo Kragelj in zasluženo odnesel prvo mesto pred drugouvrščenim Aleksandrom Osekom in Erichom Brendauerjem. Šesti je bil Stanovnik, za njim Al Hiasat, nedaleč za njim Legiša, Hrovat, Sprinčnik, Merhar, Špindler, Blejc, Rant . . Sami naši.

V tej kategoriji so si komplet Akrapovič prislužili vsi trije na stopničkah!

Nekateri med njimi pa so svoje moči hranili za nedeljsko »tahudo« preizkušnjo.

NO FEAR NO LIMIT HARD ENDURO RACE. Sedemindvajset kilometrov v močvirje, hrib, blato in skale trasirane proge naj bi tekmovalci prevozili v štirih urah! Le enajstim med najboljšimi je uspelo. Ker so tekmovalci težavnost proge primerjali tudi z razmerami Hells Gate-a, je verjetno kar prav, da omenimo vseh enajst:

1. Erich Brendauer KTM AUT 1:43

2. Omar Al Hiasat SLO 2:14

2. Hubert Herman SLO 2:14

4. Gregor Kleč SLO 2:27

5. Severin Sajevec SLO 2:30

6. Franko Uljanić KTM HR 2:34

7. Miloš Skaza SLO 2:47

8. Sašo Kragelj Yamaha SLO 2:58

9. Tomislav Kleč SLO 3:00

10. Blaž Legiša SLO 3:29

11. Willi Stocker AUT 3:42

Erich Brendauer s postavo Krpana je večkraten šampion med trialisti, jekleni mož Erzbergrodea in hkrati tudi eden od traserjev Labinske »no fear no limit« proge. Al Hiasat in Herman sta bila do minute izenačena, svoj čas pa sta dosegla na različnih motorjih: Al Hiasat s KTMom, Herman pa s trialom.

Tudi na tej ekstremni preizkušnji so bili nagrade na A. Kot Akrapovič.

Staša Tajana