Italijanska Aprilia je naznanila, da se s svojim moštvom ne bo udeleževala na dirkah novega razreda Moto2, ki prihodnje leto zamenjuje četrtlitrski razred.
Poleg umika tovarniškega moštva iz prvenstva so se pri Apriliji odločili, da svojega materiala ne bodo ponudili niti privatnim ekipam, ki so za tovrstno sodelovanje z Aprilio že pokazale obilico interesa.
Jasno je, da je glavni razlog za umik ravno pravilo, ki določa uporabo Hondinih 600-kubičnih štirivaljnikov, ni pa povsem jasno, zakaj je Aprilia umik napovedala več kot pol leta po tem, ko je bila odločitev organizatorja uradno potrjena, veliko pa je bilo tudi postorjenega na področju razvoja okvirja za nov štirivaljnik. Razumljivo je, da Aprilia, ki je osvojila številne naslove svetovnih prvakov, tako na področju cestnega motociklizma, kot tudi v 'off road' tekmovanjih, pod svojim imenom ne more uporabljati agregata, ki ga proizvaja njihov japonski tekmec.
Z umikom je Aprila na cedilu pustila tudi nekatere uspešne ekipe in se jih nonšalantno odkrižala, da lahko v kolikor želijo uporabijo znanje in materiale, ki ga je Aprilia za prihajajoči razred Moto2 do zdaj razvila. V sezoni 2010 bo tako koncern Piaggio prisoten le še v razredu 125 ccm, in sicer z Gilero, Derbijem in seveda Aprilio.
Nad 180 stopinjskim obratom Aprilie tik pred pričetkom testiranj motociklov je največje razočaranje izrazilo moštvo Aspar, ki je do zdaj sodelovalo v vseh treh razredih svetovnega prvenstva. Nadaljevanje zgodbe bo potekalo v torek, ko se bo z vodstvom Aprilije srečal Jorge Martinez, lastnik moštva Aspar, ki vsekakor upa in pričakuje, da bo možna ugodna rešitev. V kolikor pa do tega ne pride, obstajajo tudi druge možnosti, ki pa nikakor niso v interesu, saj je moštvo z odličnim sodelovanjem Aprilie v preteklosti želo velike in tudi največje uspehe.
MaT
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?