Danes je bila na sporedu druga najkrajša etapa: na sporedu je bila 351-kilometrska hitrostna preizkušnja z dodatnimi 161 povezovalnimi kilometri. Za Stanovnikom je zaradi tehničnih težav ena najbolj napornih etap. Najprej je poškodoval gumo, nato so sledile težave z vzmetenjem in zavorami. Na cilju maratonske etape je bil najhitrejši Hondin duet, Barreda in Goncalves. Coma ostaja v varnem vodstvu.
Motoristi so danes z dirko do mesta Termas Rio Hondo opravili še z drugo maratonsko etapo. Kot bi želela povezati ime današnjega cilja z imenom dirkalnika, sta se na 351-kilometrski hitrostni preizkušnji najbolje izkazala člana Hondine tovarniške ekipe, Joan Barreda Bort in Paolo Goncalves, ki sta med dirko po suhih rečnih strugah in preko hribov na višini 3.800 metrov za seboj pustila četico dirkačev na KTM-ih (za njima so se zvrstili Jakes, Faria, Price, Coma in Quantanilla). Marc Coma je tako danes izgubil nekaj naskoka pred Goncalvesom, a ima še vedno dobrih pet minut prednosti. Miran Stanovnik je dejal, da so na polovici maratonske etape člani Hondine ekipe celo noč menjali motorje in da jih verjetno čaka 15-minutni časovni pribitek, kar se je kasneej tudi potrdilo.
Stanovnik je z drugo polovico druge maratonske etape opravil kot 32. najhitrejši motorist, v skupnem seštevku pa zadržal 27. mesto. Etapo si bo zapomnil kot eno najbolj utrujajočih: »Najprej sem opazil, da sem na skali presekal zadnjo gumo in zato moral nežneje dodajati plin pri pospeševanju. Kmalu za tem mi je spustilo tesnilo najprej na levi, nato pa še na desni strani prednjega vzmetenja, posledično pa zaradi olja na prednjem kolutu nisem moral zavirati na polno moč. Dvakrat mi ni uspelo speljati ovinka, a obakrat brez večjih posledic. Čutim, da mi je ta etapa požrla veliko moči. Si predstavljate, da dirkaš z nedelujočim prednjim vzmetenjem, skoraj brez prednje zavore in z mislijo, da ti lahko vsak čas raznese zadnjo gumo? Glede na vse težave je 32. mesto odličen rezultat.« Na vprašanje, kaj pričakuje od jutrišnje etape, je dejal: »Nič posebnega. Samo dvakrat daljša bo od današnje. Čeprav je večina etape povezovalne, to ne pomeni, da se bomo vozili po avtocesti. Včeraj je bila večina povezovalne trase speljane po slabem makadamu, ki od dirkača prav tako zahteva zbranost.«
Predzadnji dan vse udeležence relija čaka najdaljša etapa, sestavljena iz 298-kilometrske hitrostne preizkušnje in kar 726 povezovalnimi kilometri s ciljem v mestu Rosario, zadnjem postanku pred Buenos Airesom.
Med avtomobilisti je še naprej trdno v vodstvu Nasser Al Attiyah. Več o tem si lahko preberete na www.avto-magazin.si
Foto: moštva