Na današnji zelo težki etapi, ko so morali dirkači prevoziti skoraj 600 kilometrov etape, nato pa še 315 kilometrov hitrostne preskušnje, so zdržali le najbolj kleni. Če mislite, da je bila težava le v prevoženih kilometrih, se močno motite. Iz Argentine so se namreč prek Andov (4.800 metrov!) spustili v Čile, kjer jih je čakala puščava Atacama.
V teh razmerah se je najbolje znašel Joan Barreda (Honda), ki je celo izkušenega Marca Como (KTM) - po desetminutnem zaostanku je vozil na vse ali nič - prehitel za dve minuti. Tako ima Španec pred sonarodnjakom že skoraj trinajst minut prednosti. Odlična osma je bila s svojo Hondo Laia Sanz, kar lahko le komentiramo z: čelado dol, punca! Poraženca 4. etape sta bila nedvomno tudi Paulo Goncalves in Matthias Walkner, ki sta startala kot drugi in tretji v skupni razvrstitvi, saj sta za Barredo zaostala za 14 minut in 56 sekund oziroma 22 minut in 55 sekund.
Naš Miran Stanovnik je po prevoženih 60 kilometrih ob cesti opazil nezavestnega motorista, ki je v trdi temi trčil v konja, nakar sta ga z dirkaškim kolegom oskrbela in ob njem počakala reševalno vozilo. Ker se je nesreča zgodila na netekmovalnem delu etape, Stanovnik s tem ni izgubil dragocenega časa in na štart hitrostne preizkušnje prišel pravočasno. Kot je dejal Stanovnik, samo prečkanje Andov ni bilo naporno, saj so bili na višini 4.800 metrov nad morjem le krajši čas. »Bolj je bil problematičen mraz, a na to se z izkušnjami že znamo pripraviti. Kasneje so nam pripravili zelo lepo in kar naporno hitrostno preizkušnjo. Dohitel in prehitel sem več tekmovalcev, približno štiri minute pa sem izgubil z izkopavanjem motocikla v visoki sipini. Menim, da je moj tempo dober. Če ga bom lahko ohranil do konca, bom lahko počasi napredoval. Danes smo ob trasi videli poškodovanega Sama Sunderlanda. Vidite, da se Dakar ne zmaga v prvi etapi.«
Več o avtomobilih pa si lahko preberete tu.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj