Tri prekinitve dirke in pregrevanje ponoči sestavljenega motorja.
Po padcu in dveh okvarah na kvalifikacijah ter dolgi noči za mehanike je Boštjan Skubic vendarle štartal in tudi zaključil svojo 17. dirko 200 milj Daytone. A tudi na dan D ni šlo vse po planih: na jutranjem ogrevanju je manj kot dve uri pred štartom je Skubic spet padel in precej poškodoval motor, dirka pa je bila zaradi padcev prekinjena kar trikrat. Po treh urah in pol in prevoženih 320 kilometrih je edini Slovenec na dirki končal na 10. mestu.
Prva tri mesta so po prevoženih 57 krogih osvojili Danny Eslick, Cory West in Michalen Barnes, vsi na motociklih znamke Yamaha.
Boštjan Skubic: “Celotna letošnja Daytona mi bo v spominu ostala predvsem po težavah. Narobe je šlo vse, kar sploh lahko gre. Dvakrat nam je razneslo pogonski agregat, dvakrat pa sem padel zaradi svoje napake. Pravzaprav letos nisem odpeljal niti enega treninga v celoti. Seveda mi je ob štartu dirke še kako manjkala kilometrina na stezi. Tudi 17. štartno mesto je bilo slabo izhodišče, ki smo ga skromno osvojili predvsem zaradi vseh težav, ki so nas pestile. Zasluge, da smo letos sploh končali dirko, gredo predvsem mojim mehanikom, da so zjutraj v rekordno kratkem času zamenjali še tretji pogonski agregat.
Poleg tega je moštvo delovalo usklajeno tudi pri postankih v boksu ob dolivanju goriva in menjavi gum. Kljub temu, da nismo imeli časa vaditi postankov, nam je šlo obakrat gladko in brez težav. Priznam, da sem sam na dirki vozil s precej nezaupanja v motor, saj je bil za silo sestavljen pogonski agregat podhranjen in sem le s težavo držal stik z ostalimi dirkači. Motor enostavno ni imel dovolj moči in hitrosti. Poleg tega se je pogonski agregat pregreval. Temperatura na armaturni plošči je bila v prvi polovici dirke skoraj 100 stopinj Celzija in vseskozi je gorela rdeča opozorilna luč. Prepričan sem bil, da motor ne bo zdržal niti polovice dirke in da bo tudi tretji pogonski agregat razneslo še pred prvim postankom v boksu. No, k sreči se je v drugi polovici dirke težava nekoliko unesla in takrat sem pridobil kar nekaj mest, potem pa se kmalu odlomil eden od nosilcev pod motorjem in zaščitnim oklepom motocikla sem potem v zadnji tretjini dirki vse skozi drsal po tleh. Tudi to je bila še posledica dopoldanskega padca. V ovinkih zato nisem mogel dovolj nagniti motorja in to se je poznalo pri časih krogov.
Letošnja dirka je bila zares nora. Na začetku smo imeli kar tri prekinitve zaradi padcev. Rdeča zastava je bila izpostavljena praktično vsak krog. Šele po četrtem štartu je dirka stekla. Bal sem se, da zaradi tolikih štartov sklopka na moji Yamahi ne bo zdržala do konca dirke. No, na koncu smo dirko vseeno zaključili, kar je po težavah, ki smo jih imeli, pravi čudež. Po lanskem 5. in predlanskem 4. mestu z letošnjo uvrstitvijo na 10. mesto seveda ne morem biti zadovoljen, saj smo pred začetkom dirke ciljali precej višje, a upoštevajoč vse težave, ki smo jih imeli včeraj in danes dopoldan, sem presrečen, da smo dirko sploh končali. 10. mesto je več, kot sem si upal želeti pred štartom dirke.“
Matevž Hribar
foto: Bor Dobrin
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj