Honda in HRC se vračata na Dakar, prihajajo tudi italijani

Po 23. letih uradne odsotnosti z najtežjega relija na svetu, se Honda vrača na Dakar s tovarniško ekipo pod okriljem veličastnega HRC-ja, enega najbolj spoštovanih motošportnih oddelkov na svetu. Skoraj istočasno je italijanski milijonar Renato Ferari pokazal motocikel, s katerim želijo Italiji povrniti ugled velesile na tem ekstremnem reliju.

2. 7. 2012

Pri Hondi so se dolgo časa pripravljali na povratek in očitno je trenutek pravi, da ponovno nastopijo s pravo dakarsko specialko, kot so to že storili nekoč z legendarnim modelom XLV Africa Twin. Uspeh, ki ga je dosegla serijska Africa Twin pa je postal del motociklistične zgodovine. No, ne vemo ali bo po tem vzoru nastal recimo serijski 450 kubični model za avanturistična moto popotovanja a pri aktualnem 'downsizingu' ali zmanjševanju prostornine pogonskih agregatov pri največjih avtomobilistih, je danes res vse mogoče. HRC-jevo specialko bodo vozili portugalec Helder Rodrigues (treji z dakarja 2012), Anglež Sam Sunders, Brazilec Filipe Zanol in Argentinec Javier Pizzolito. Menda naj bi ponujali tudi dakarski 'kit' za amaterske voznike, s katerim boste lahko predelali preizkušeno enduro Hondo 450 CR-FX. Cena za kit bo verjetno okrog 15.000 evrov.

Le nekaj dni pred tem je v Italijanskem mestecu Castiglion Fiorentino (kraj kjer je živel pokojni Fabrizio Meoni) potekala predstavitev povsem novega italijanskega dirkalnika za Dakar, ki se imenuje BF Mi1. Kratica BF pomeni Bordone Ferrari - gre pa za projekt italijanskih milijonarjev iz Milana. Za njih bosta vozila vozila  zvezdnika Chaleco Lopez (ex. Aprilia) in Jordi Viladoms (ex KTM) ter še nekaj manj znanih a vedno hitrejših dirkačev. Motocikel je zasnovan v Italiji, v okvir iz jeklenih cevi pa so vgradili TM-ov 450 kubični motor, ki so ga razvili prav za to priložnost. Vodja ekipe je španec Jordi Arcarons -večno drugi iz zlate dobe dakarskega relija.

Več o tem projektu lahko preberete tudi na www.bordoneferrari.com

 

PeK