Najmočnejša izmed Hond je za naslednje leto doživela revolucionarne spremembe, k čemur je veliko pripomogel tudi naš šampion Tim Gajser.
Trikratni svetovni prvak na tovrstnem motociklu v elitni kategoriji nastopa že vse od leta 2016, zato ne preseneča, da prav Tim igra veliko vlogo pri razvoju. Le ta pa je bil za leto 2021 ogromen, saj je novosti toliko, da bi bilo skoraj lažje našteti le tiste stvari, ki se od letos niso spremenile.
Ena izmed večjih novosti sta okvir in nihajka, ki sta poleg manjše mase tudi drugačne oblike. Motocikel je tako kar osem milimetrov višji od letošnjega, medtem ko je medosna razdalja za kanček krajša. Vse našteto naj bi prispevalo k boljši vodljivosti, h kateri veliko prispeva tudi Showino vzmetenje. Veliko sprememb pa je bil deležen tudi sam motor, saj so pri Hondi želeli povečati moč med spodnjim in srednjim območjem vrtljajev, kar je novosti prineslo tudi na izpušnem sistemu. Ne samo, da so drastično spremenili krivino izpuha, temveč je za Hondo značilna dva dušilca je zamenjal en sam, kar zopet veliko pripomore k zmanjšanju mase.
Pa če se še nekoliko dotaknemo številk, z vsemi spremembami jim je uspelo maso motocikla zmanjšati za kar dva kilograma, kar pomeni, da je suha masa modela CRF450R tako 105,8 kilogramov. Omembe vreden je še povečan boks za zračni filter in pa izboljšana hidravlična sklopka, ki vozniku pri uporabi nudi še natančnejši občutek.
Prenovljen je tudi 6,3 litrski tank narejen iz titana, prav tako pa so bile sprememb deležne tudi plastike in pa sedež, ki je od lanskega nekoliko krajši, lažji in deset milimetrov nižji v zadnjem delu. Poleg tega, da nudi več svobode gibanja, pa se ga da tudi veliko lažje odstraniti. Da je paket popoln poskrbijo še DID-ovi obroči, Dunlopove pnevmatike, Renthalovo krmilo in pa spremenjene grafike, ki s še več rdeče barve kažejo svojo agresivnost.